וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה מצפים לשיא עונתי בכמות האוהדים נגד מכבי תל אביב

23.11.2021 / 8:53

ממוצע הקהל במשחקי הבית של האדומים עומד על כ-2,000 בלבד למרות ההצלחה בפתיחת העונה, אך ההערכה היא כי נגד מכבי תל אביב יגיעו מעל 6,000 צופים

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

הפועל חיפה מצפה לרשום שיא עונתי במשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון (20:15, ספורט2). על פי המסתמן, מעל 6,000 צופים יגיעו למפגש ביום ראשון וזהו עשוי להיות מספר שיא של קהל במשחק ביתי של הפועל חיפה העונה.

עד כה רכשו אוהדי הפועל חיפה כ-2,500 כרטיסים ומעל 2,000 רכשו אוהדי מכבי תל אביב, וההערכה היא שלפחות 1,000 כרטיסים נוספים יימכרו לאוהדי שתי הקבוצות. על אף פתיחת העונה הטובה, עד כה ממוצע הקהל במשחקי הפועל חיפה העונה עמד על קצת יותר מ-2,000 צופים.

אוהדי הפועל חיפה. ברני ארדוב
הפועל חיפה מצפה למשחק החזרה מהפגרה נגד מכבי תל אביב, כך גם האוהדים/ברני ארדוב

אמש (שני) גם נפתחה לאוהדי הקבוצה מכירת הכרטיסים לדרבי שתארח מכבי חיפה ביום חמישי הבא, כשבשלב הראשון המכירה הינה למנויי הקבוצה בלבד. בתוך כמה שעות נקנו כאלף כרטיסים וההערכה היא שכל 3,000 הכרטיסים שהוקצו לקבוצה יימכרו והמגרש בדרבי החיפאי יהיה מלא עד אפס מקום. אוהדי מכבי חיפה כבר חטפו את כל 27 אלף הכרטיסים שהוצאו עבורם.

בצד המקצועי אלישע לוי צפוי לתת לאיתי בוגנים את המקום במקומו של אלון תורג'מן הפצוע, כאשר עדיין לא ברור אם סקוו טורה יהיה כשיר למשחק והחלטה צפויה להתקבל בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully