וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף בכרמל: אוהדי מכבי חיפה רכשו את כל הכרטיסים לדרבי

22.11.2021 / 21:20

עשרה ימים לפני משחק הבית נגד הפועל חיפה, כ-27 אלף ירוקים הבטיחו את מקומם. צפי לכ-20 אלף צופים ביום חמישי נגד אוניון ברלין (19:45 בספורט4)

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:4/ספורט1

מכבי חיפה תהיה הקבוצה הראשונה לשוב מפגרת הנבחרות והשזרוע כשביום חמישי תארח את אוניון ברלין למפגש קריטי עבור שתי הקבוצות במסגרת המחזור החמישי בקונפרנס ליג (19:45, ספורט4), ונראה שאוהדיה כבר לא יכולים לחכות לחזרת הקבוצה לכר הדשא.

אמנם למשחק הקרוב נגד היריבה מגרמניה כבר הבטיחו את מקומם כ-20 אלף אוהדים ירוקים והמשמעות היא שעוד נותרו אלפי כרטיסים למכירה, אבל לדרבי הגדול של העיר נגד הפועל חיפה, שייערך בעוד 10 ימים, כבר הערב (שני) אזלו כל 27 אלף הכרטיסים שהוקצו לטובת הקהל ירוק.

אוהדי מכבי חיפה נגד עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
הסתערו על הכרטיסים לדרבי. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה הודיעה כי כל הכרטיסים לדרבי אזלו והמכירה היחידה שמתקיימת כעת היא אך ורק לאוהדי הפועל חיפה, שיישבו ביציע הדרומי. כל אוהד מכבי חיפה שירכוש כרטיס ליציע של היריבה העירונית וייתפס, יוצא מהאצטדיון וכספו לא יוחזר.

כידוע, בין המפגשים נגד אוניון ברלין והפועל חיפה גם תתארח מכבי חיפה באצטדיון בלומפילד אצל הפועל תל אביב, אלא שבעקבות סגירת שערים 4-5 האדומים עדיין לא פתחו מכירת כרטיסים למשחק וגם הקהל הירוק ממתין לבשורה כמה כרטיסים יוקצו עבורו ולאיזה יציע.

לירוקים מצפה חודש דצמבר עמוס במיוחד, בו הם גם יתארחו אצל הפועל נוף הגליל, ישחקו בהולנד נגד פיינורד, יארחו את בית"ר ירושלים, יפגשו למשחק בית את הפועל ירושלים במסגרת גביע המדינה, יארחו גם את הפועל חדרה ויתארחו בדוחא אצל בני סכנין. ב-3 בינואר הם יארחו את מכבי תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully