וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ביקשה לבטל את פסק הדין לטובת מאור בוזגלו

22.11.2021 / 15:39

האדומים לא מתכוונים לשלם לשחקן את הפיצויים בסך 1.3 מיליון שקל שנקבעו על ידי הבוררות: "מדובר בפסק בוררות לא חלוט"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

הפועל תל אביב הודיעה היום (שני) כי הוגשה על ידה בקשה בפני בית הדין לעבודה בתל אביב לביטול פסק הבוררות שניתן על ידי המוסד לבוררות במסגרת התביעה שהגיש מאור בוזגלו. "מדובר בפסק בוררות לא חלוט, שתוקפו יוכרע על ידי בית הדין לעבודה במסגרת ההליך בפני בית הדין", נמסר רשמית מטעם המועדון.

מאור בוזגלו שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הפועל תל אביב דורשת לבטל את פסק הדין/דני מרון

כזכור, בחודש שעבר קבע הבורר עו"ד עמיאל תגר כי על האדומים לשלם יותר ממיליון שקלים לבוזגלו, שתבע את הפועל תל אביב בשני מיליון שקלים בשל ביטול החוזה עמו בטענה ל"כוח עליון". סכום התשלום שנגזר על המועדון מורכב מהוצאות רפואיות שבהן נשא השחקן אחרי הפציעה והטיפולים שערך לבד, בנוסף לשכר שלא שולם לו עבור העונה שעברה.

הפועל תל אביב הייתה צריכה להעביר את כספי הפיצוי עד ה-28 באוקטובר, אך מן הסתם לא עשתה זאת ובמקרה שלא תצליח לבטל את פסק הבוררות לחלוטין, מטרתה היא להפחית את גובה התשלום עד כמה שניתן.

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב במסר לגרופר: "חבל שהקשיב לאנשים הלא נכונים בקיץ"

לכתבה המלאה

המועדון בהודעה ליושבי שערים 4-5: "לא הותירו לנו ברירה"

בתוך כך, לאחר שבבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל נענשה הקבוצה בסגירת שערים 4-5 בשני משחקי הבית הקרובים ובעקבות שינוי התקנון שלא מאפשר להעביר את בעלי המנויים לשער אחר, פרסם המועדון הודעת הבהרה שמסבירה מדוע אותם אוהדים ייאלצו לרכוש כרטיס חדש במיטב כספם, כמובן מבלי שיקבלו החזר על הכרטיס שכלול במנוי ואותו למעשה רכשו עוד לפני תחילת העונה.

"אנו קשובים ומודעים לסיטואציה האבסורדית שנקלענו אליה, רואים ושומעים את קולכם בימים האחרונים, זאת בטרם יפורסמו מחירי הכרטיסים לצמד המשחקים מול מכבי חיפה והפועל ירושלים, בעקבות העונש שהשית בית הדין של ההתאחדות לכדורגל על האוהדים והמועדון.

"הבהרנו לכלל הגורמים כי הענישה הקולקטיבית אינה מקובלת עלינו, חלפה מן העולם ואינה הוגנת בלשון המעטה. לאחר שערערנו על הפסיקה של בית הדין, החליטו שופטי בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל כי העונש נשאר בעינו - ולא הותירו לנו ברירה מלבד מציאת פתרון יצירתי עבור אוהדינו המסורים.

חשוב להבהיר כי איש מאיתנו לא מעוניין שבעל מנוי, אשר הביע תמיכה במועדון בתחילת העונה, ישלם מכיסו על משחקי בית נוספים. למרות זאת ולצערנו, תקנון ההתאחדות אומר אחרת ומבהיר כי הכניסה למשחק תתאפשר רק עבור תמורה מלאה. האוהדים נענשו, אך צריך להבין שגם המועדון נענש - ועומד כעת בסיטואציה שאיש לא רוצה לעמוד בה - ולא באשמתו, אלא בגלל אותם פורעי חוק שצריך להוקיע מהיציע.

אוהדי הפועל תל אביב עם אבוקות בדרבי מול מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא יקבלו החזר על הכרטיס שכלול במנוי ויצטרכו לרכוש אחד חדש. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

יש לציין כי המועדון מתכוון להשקיע משאבים במאבק מול אותם פורעים, אשר פוגעים בו באופן שיטתי ועקבי - וכעת פוגעים גם באלפי האוהדים אשר יושבים בשערים 4-5 והינם אוהדים טובים, מסורים ושומרי חוק. מועדון הכדורגל הפועל תל אביב עמד לדין 9 (!) פעמים מתחילת העונה וספג קנסות הנאמדים במאות אלפי שקלים.

בשבועות האחרונים אנו עמלים על מציאת פתרון לסיטואציה הקשה שנכפתה על כולנו - ובימים הקרובים נפרסם מתווה שיענה על הצרכים וינסה למזער את הנזק אשר נגרם לכולנו בעקבות אותה ענישה קולקטיבית שבגינה נענשים אלפי אוהדים על לא עוול בכפם", נכתב בנוסף בהודעת הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully