וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקו טורה חזר לאימונים ועשוי להיכלל בסגל למכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 18:06

קשר הפועל חיפה עוד לא התאושש לחלוטין מהפציעה, אך ייתכן שיהיה זמין למפגש עם הצהובים בראשון (20:15, ספורט2). ממן ישחק בוודאות

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

קשר הפועל חיפה סאקו טורה חזר היום (שני) לאימונים מלאים, אך הוא עדיין בספק למשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון הקרוב (20:15, ספורט2). רק ביום חמישי יחליט הצוות המקצועי בראשות אלישע לוי, יחד עם הצוות הרפואי, האם לכלול בסגל למכבי תל אביב את טורה, שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי, או שמא לחכות עם החזרה שלו לדרבי נגד מכבי חיפה שיתקיים ביום חמישי הבא.

מי שלא ישחק בוודאות נגד הצהובים הוא מלך שערי הליגה, אלון תורג'מן, שסובל מקרע באותו השריר. תורג'מן מקווה מאוד לשוב לפעילות תוך זמן קצר יחסית, אולם על פי ההערכות הוא צפוי להיעדר כחודש ואולי אף מעבר לכך. "מדובר בפציעה מתעתעת", אמר גורם בקבוצה, "אסור לחזור מוקדם מדי, אבל אלון עושה מאמצים גדולים כדי לעשות את זה כמה שיותר מהר". חנן ממן, שמשתתף באימונים על אף שהוא יושב שבעה על אחותו אורית ז"ל, כבר קיבל החלטה ליטול חלק במשחק נגד מכבי תל אביב.

חנן ממן, קשר הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
החליט לשחק בראשון. חנן ממן/מאור אלקסלסי

לפני היציאה לפגרת הנבחרות, הפועל חיפה השיגה רק ארבע נקודות משלושת המשחקים האחרונים וירדה מפסגת הטבלה אל המקום השלישי. כעת עומד בפניה רצף שלושת המפגשים עם הגדולות והיא תקווה לאסוף כמה שיותר נקודות כדי להישאר בצמרת ולא להוריד לטמיון את פתיחת העונה המוצלחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully