וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן החליט לשוב לאימונים: "זה מה שאורית כל הזמן רצתה"

21.11.2021 / 9:51

בצל הטרגדיה המשפחתית, קשר הפועל חיפה חזר להתאמן: "אורית לא הפסיקה להילחם, לכן החלטתי להתאמן בכל יום ולחזור לשבת שבעה לאחר האימונים"

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

ימים לא פשוטים עוברים על קשר הפועל חיפה, חנן ממן, לאחר שאחותו אורית הלכה לעולמה בגיל 44 אחרי מאבק במחלה קשה. למרות זאת בחר ממן לשוב היום (ראשון) לאימוני הקבוצה.

"אוהדים, חברים, וכל מי שהיה איתי, עם משפחתי ועם אורית אחותי האהובה בדרך המיוחדת שלה", אמר ממן בנושא. "לפני הכול אני רוצה לומר תודה. תודה בשמי ובשם משפחתי על החום הגדול בו אנחנו נעטפים ואותו אנחנו חווים מהרגע בו יצאנו למבצע ההתרמה, ולאהבה הגדולה שעוטפת אותנו בימים מאז אורית הלכה לעולמה. תודה על ההירתמות למבצע 'החיוך של אורית', זה היה מבצע שהראה כמה הכוח של הכדורגל שלנו חזק".

ממן המשיך: "אוהדים מכל הקבוצות תרמו ועזרו, היו איתנו בעלי קבוצות, שחקנים, מאמנים, מכל הקבוצות ומכל צבעי החולצות, אנשים שפשוט הראו כמה הכדורגל שלנו מלא אהבה. שתדעו שאורית עצמה הייתה מלאת אושר מעוצמת הלב הגדול של כולכם, ושמרה על החיוך שלה ממש עד שכוחה לא עמד לה יותר. אורית הייתה מיוחדת, וכל הזמן אמרה שהיא לא מפסיקה את חייה כדי להילחם במחלה, אלא היא חיה כשהיא איתה. זו אחת הסיבות שאני עצמי החלטתי לחזור להתאמן בכל יום ולחזור לשבת שבעה לאחר האימונים. זה מה שאורית כל הזמן רצתה, זה גם מה שמרגיש לי נכון לעשותו. תודה רבה לכולם, לא אשכח את זה לעולם".

חנן ממן שחקן הפועל חיפה מול מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
החליט לשוב לאימונים. ממן/שלומי גבאי

בחודש אפריל השנה חנו ממן פנה לעוקביו ולאוהדיו, בבקשה נרגשת להתגייס ולתרום למען אחותו הבכורה אורית, שחלתה בסרטן וזקוקה לתרופה שלא נכנסה לסל התרופות ועלותה עומדת על 100 אלף שקל בחודש. כל הכדורגל הישראלי התגייס למאמצים, ואכן ממן הצליחה לגייס מאות אלפי שקלים. עם זאת, על אף המאבק העיקש שלה במחלה, היא הלכה לעולמה. "משפחת הפועל אלמוג חיפה משתתפת בצערו של חנן ממן ומשפחתו על מות אחותו אורית ז"ל", נמסר מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully