וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו של חנן ממן הלכה לעולמה: "הפכת לאחות של כולנו, אוהב אותך"

עודכן לאחרונה: 18.11.2021 / 15:32

אורית ממן, שריגשה את הכדורגל הישראלי כשחשפה את מחלתה עם הגיוס לתרופה, נפטרה בגיל 44 אחרי מאבק עיקש בסרטן

אורית ממן ואחיה חנן ממן. באדיבות המשפחה,
יהי זכרה ברוך. אורית ממן לצד אחיה חנן/באדיבות המשפחה

אבל בהפועל חיפה: אורית ממן, אחותו של קשר הקבוצה חנן ממן, הלכה לעולמה בגיל 44, אחרי מאבק במחלה קשה. אורית היא בתו של ברוך ממן, כוכב העבר של מכבי חיפה משנות ה-80. הקשר פרסם פוסט קצר עם תמונה של ידו אוחזת ביד אחותו וכתב: "את הרגע הזה חברה שלך רצתה לתעד ומזל שכך, הרגשתי צורך לשתף כי הפכת להיות האחות הגדולה של כולנו. נוחי על משכבך בשלום, אני אוהב אותך".

בחודש אפריל השנה חנו ממן פנה לעוקביו ולאוהדיו, בבקשה נרגשת להתגייס ולתרום למען אחותו הבכורה אורית, שחלתה בסרטן וזקוקה לתרופה שלא נכנסה לסל התרופות ועלותה עומדת על 100 אלף שקל בחודש. כל הכדורגל הישראלי התגייס למאמצים, ואכן ממן הצליחה לגייס מאות אלפי שקלים. עם זאת, על אף המאבק העיקש שלה במחלה, היא הלכה לעולמה. "משפחת הפועל אלמוג חיפה משתתפת בצערו של חנן ממן ומשפחתו על מות אחותו אורית ז"ל", נמסר מהמועדון.

בחודש אפריל חנן ממן כתב: "תכירו את אחותי הבכורה, הגיבורה שלי, שתמיד תמיד מחייכת. לא הרבה יודעים את זה עליי, גם לא הקרובים ביותר, אבל למעלה מחמש שנים אורית נלחמת במחלה…המחלה הזאת שאנחנו אפילו לא מעזים להגיד את השם שלה.

"ואורית, עם החיוך והאופטימיות, כבר ניצחה יותר מפעם אחת, אבל עכשיו זה חזר והיא שוב נלחמת. לאורך כל הדרך אחותי הגדולה חזקה, אופטימית, לפעמים משתפת ולפעמים לא… ואנחנו? לא באמת מבינים ויודעים מה היא עוברת".

אלון תורג'מן עם חולצה לכבוד אחותו של חנן ממן, אורית ממן. דני מרון
שחקני הפועל חיפה לקחו חלק גדול בניסיונות גיוס הכספים/דני מרון

אורית סיפרה: "אח שלי ואני מחוברים מאוד, ואני כל כך סומכת עליו. הפוסט בא מהלב שלו... אנחנו לא משפחה שמבקשת, ואנחנו תמיד משתדלים להיות אלה שנותנים. כשיצאנו לקמפיין, קיווינו שאנשים יימשכו לאנרגיה הזאת של הנתינה".

גם מהיריבה העירונית מכבי חיפה נמסר הבוקר: "מועדון הכדורגל מכבי חיפה מרכין ראש על מותה בטרם עת של אורית ראדה-ממן, בתו של שחקן העבר של המועדון ברוך ממן. אנו משתתפים בצער המשפחה ומייחלים כי לא ידעו עוד צער. יהי זכרה ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully