וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "כל קבוצה תהיה טובה יותר עם תורג'מן, אך יש לנו את בוגנים"

הבעלים של הפועל חיפה התראיין ל-103FM, שיבח את החלוץ שנפצע והחמיא למחליפו: "הכי יציב בנבחרת הצעירה, התקדם מאוד בשנה האחרונה". עוד אמר: "אנו אחד מחמשת המועדונים הגדולים בארץ"

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

הפועל חיפה החלה טוב את העונה ומתברגת בצמרת, אך רגע לפני כניסה לרצף משחקים קשה מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע, חלוץ הקבוצה ומלך שערי הליגה, אלון תורג'מן, נפצע וייעדר כחודש מהמגרשים. הבעלים של הקבוצה, יואב כץ, התראיין ל-103FM, התייחס לפציעה של הכוכב ודיבר על מעמד הקבוצה בליגה.

האזינו

"תורג'מן לא יהיה, הוא ידחוף באופן רוחני את כל השחקנים, אך איתי בוגנים כן יהיה, וזה החלוץ הכי יציב של הנבחרת הצעירה", אמר כץ, "אני חושב שתהיה לנו קבוצה טובה נגד מכבי תל אביב ואני מקווה לצאת בתוצאה שתהיה לטובתנו".

בהמשך דבריו, כץ שיבח את תורג'מן: "כל קבוצה שאלון לא משחק בה, הייתה יכולה להיות טובה יותר אם הוא כן היה משחק. אני מוכרח לציין שבוגנים כן הבקיע שני שערים בפלייאוף התחתון בשנה שעברה וכן הבקיע ובישל במדי הפועל חיפה. הוא שחקן שמאוד התקדם בשנה האחרונה וימשיך להתקדם".

עוד בוואלה!

סקו טורה חזר לאימונים ועשוי להיכלל בסגל למכבי תל אביב

לכתבה המלאה
אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה עם אלן אוז'בולט. מאור אלקסלסי
זכה למחמאות מבעל הבית. תורג'מן/מאור אלקסלסי

בנוגע לחוזקת הליגה והמעמד של החיפאים בתוכה הדגיש כץ: "אני חושב שהליגה שלנו מאוד חזקה, ברמה מאוד גבוהה, בכל קבוצה בישראל יש לפחות חמישה שחקנים זרים. השחקנים הזרים באים בעיקר בגלל הכסף, וגם בגלל החשיפה לליגות האירופיות. הפועל חיפה היא בין חמשת המועדונים הגדולים בארץ ועוקבים אחריה הרבה סוכני שחקנים. אני חושב שזו קבוצת צמרת, מעז ייצא מתוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully