וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפער הגדול אי פעם: פדרי זכה בפרס ה"גולדן בוי"

קשר ברצלונה נבחר על ידי "טוטוספורט" לשחקן הצעיר המצטיין של השנה. קוטיניו וסרג'י רוברטו עשויים לפתוח מול בנפיקה, במועדון שוב מנסים להיפטר מאומטיטי. כוכב ליל גילה: "הייתי אמור לחתום בקיץ"

תקציר: ספרד - שבדיה 0:1/ספורט1

אחרי שהשיגה 0:1 קטן על אספניול בבכורה של צ'אבי על הקווים, ברצלונה תארח מחר (שלישי, 22:00) את בנפיקה במשחק שיכול להבטיח לה העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות. המאמן ייאלץ שוב לאלתר בהתקפה, שכן מלבד עוסמאן דמבלה ואנסו פאטי הפצועים, גם עבדה אזלזולי ואיליאס אחומאש לא יעמדו לרשותו כי הראשון לא נרשם והשני הורחק בליגת האלופות לנוער. בשל כך, מי שעשוי לפתוח באגף שמאל הוא פיליפה קוטיניו המאכזב, כאשר שינוי נוסף יבוצע בעמדת המגן הימני עם הצבתו של סרג'י רוברטו במקום אוסקר מינגסה, לאור העובדה שגם סרג'יניו דסט לא כשיר.

פיליפה קוטיניו שחקן ברצלונה. Soccrates Images, GettyImages
יקבל את ההזדמנות בהרכב? פיליפה קוטיניו/GettyImages, Soccrates Images

שחקן נוסף שלא יזכה לשחק נגד בנפיקה, אך קיבל היום בשורה מאוד משמחת ברמה האישית, הוא פדרי: הקשר שיחגוג יום הולדת 19 ביום חמישי הקרוב הוכתר לזוכה בפרס ה"גולדן בוי", המוענק לשחקן הצעיר המצטיין של השנה על ידי עיתון "טוטוספורט" האיטלקי. הזוכה האחרון בפרס היה ארלינג הולאנד, כאשר לנורבגי קדמו ז'ואאו פליקס, מתייס דה ליכט וקיליאן אמבפה.

עוד בוואלה!

צ'אבי ביצע שינוי ראשון, שחקני ברצלונה נגד פיליפה קוטיניו

לכתבה המלאה

פדרי זכה בתואר בפער הגדול ביותר שנרשם אי פעם: הספרדי קיבל 318 נקודות, 199 יותר מסגנו במירוץ, ג'וד בלינגהאם. עונה אחת בלבד בליגה הבכירה הספיקה לקשר הנפלא שהצטרף לברצלונה מלאס פלמאס על מנת להתברג בהרכב של מחזיקת גביע המלך, וגם בנבחרת ספרד שעמה הופיע ביורו וזכה במדליית הכסף האולימפית בטוקיו.

רנאטו סאנצ'ס שחקן ליל. רויטרס
טוען שהיה בדרך לברצלונה. רנאטו סאנצ'ס/רויטרס

בינתיים, מי שזכה בפרס ה"גולדן בוי", לפני אמבפה, רנאטו סאנצ'ס הפורטוגלי, סיפר הבוקר בראיון לעיתון צרפתי כי בקיץ האחרון הוא היה על סף הצטרפות לברצלונה: "אם לא הייתי פצוע, הייתי חותם בבארסה בקיץ. הם כבר הגיעו לסיכום עם ליל", גילה קשר אלופת צרפת.

עוד בגזרת ברצלונה, ב"ספורט" הקטלאני נכתב הבוקר כי למרות הדיבורים על כך שכלל שחקני הסגל התחילו מאפס אחרי מינויו של צ'אבי, מי שלא נספר גם על ידי המאמן החדש הוא סמואל אומטיטי. לפי הדיווח, במועדון בוחנים את האופציות להתרת חוזהו של הבלם, שחתום עד 2023 וגם בחלון ההעברות האחרון לא נמצאה קבוצה שתסכים לקלוט אותו. כמות הדקות ששיחק אומטיטי במצטבר בארבע העונות האחרונות כמעט זהה לזו ששיחק בעונת 2017/18 לבדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully