וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי ביצע שינוי ראשון, שחקני ברצלונה נגד פיליפה קוטיניו

המאמן החדש החליט לסיים את תפקידם של ראשי הצוות הרפואי בעקבות הפציעות וההיעדרויות הרבות, בכירים בסגל התלוננו על כך שהקשר "הופך לבעיה בחדר ההלבשה"

צ'אבי מוצג בברצלונה לצד הנשיא ז'ואן לאפורטה/טוויטר FCBarcelona

צ'אבי הרננדס ביצע את השינוי הראשון שלו מאז חתם כמאמנה החדש של ברצלונה. בבוקר שאחרי הצגתו לעיני עשרות אלפי צופים בקאמפ נואו, בתקשורת הקטאלונית פורסם כי מאמן הכושר וכן הפיזיותרפיסט הראשי סיימו את תפקידם עם הקבוצה הבוגרת בעקבות החיסורים הרבים מהם סבלה ברצלונה בחודשים האחרונים.

צ'אב ראה כיצד בסוף השבוע ברצלונה שמטה יתרון 0:3 וסיימה ב-3:3 נגד סלטה ויגו, שניצלה את הכושר הגופני של שחקני הבלאוגרנה וגם את פציעת אנסו פאטי עוד במחצית הראשונה, ולכן החליט לבצע שינוי משמעותי בכל הנוגע לצוות הרפואי. בסך הכל שמונה שחקני ברצלונה פצועים או חולים בימים אלו, בהם גם אריק גרסיה וניקו גונסאלס שנפגעו נגד ויגו, ומתחילת העונה סבלו 15 שחקנים בקבוצה מ-14 פציעות שריר שונות.

כעת צ'אבי פועל להחזרת דוקטור ריקרד פרונה, שעזב את קטלוניה לפני כשנה אחרי 25 שנה במועדון. הוא החל את דרכו בברצלונה ב-1996 ובשנה האחרונה עובד באיחוד האמירויות, אבל הצפי הוא שבימים הקרובים גם הוא ישוב לבלאוגרנה. שינוי נוסף שכבר יצא לפועל הוא הקדמת אימוני הבוקר וכבר היום (שלישי) הגיעו השחקנים למתחם האימונים לפני 9 בבוקר, כשעתיים לפני תחילת האימון.

שחקן ברצלונה פיליפה קוטיניו. Alex Caparros, GettyImages
שחקנים בכירים העירו לו על גישתו הרעה. פיליפה קוטיניו/GettyImages, Alex Caparros

נושא אחר שצ'אבי עוד יצטרך לטפל בו נוגע לפיליפה קוטיניו. הקשר הברזילאי סירב לעלות מהספסל נגד סלטה ויגו על פי הפרסומים והבוקר דווח כי שחקני הקבוצה מרגישים שקוטיניו "מותח את החבל ומתחיל להפוך לבעיה בחדר ההלבשה".

שחקנים בברצלונה מתלוננים שהגישה של קוטיניו באימונים ובמשחקים פוגעת בהם ואף נטען כי שחקנים בכירים בקבוצה שוחחו איתו על כך בחדר ההלבשה אחרי ה-3:3 נגד סלטה ויגו. ב"מונדו דפורטיבו" הוסיפו כי זו לא הפעם הראשונה שבברצלונה העירו לקוטיניו על גישתו ובקבוצה מקווים שהצטרפותו לסגל נבחרת ברזיל לקראת משחקי מוקדמות מונדיאל 2022 תסייע למצב רוחו ולביטחון שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully