וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צ'אבי ימלא את הקאמפ נואו": התקוות סביב מאמנה החדש של ברצלונה

בקטלוניה סימנו את הנזקים שה"מיסטר" החדש עשוי לתקן: שחקן הבית שיקבל הזדמנות אחרונה, ה"מנודה" שמתחיל מאפס והמשימה שרק טוכל הצליח בה. וגם: הצעד הנחרץ כלפי פיקה, הקאמבק המתקרב של דני אלבס

צ'אבי מוצג בברצלונה לצד הנשיא ז'ואן לאפורטה/טוויטר FCBarcelona

את ההשפעה שלו על הקבוצה עוד לא ראינו וככל הנראה זה גם לא יקרה כבר במשחק הראשון, אבל עד שצ'אבי יעמוד לראשונה על הקווים של ברצלונה, בתקשורת המקומית ממשיכים לעסוק בשינויים שאמורים להתרחש בעקבות הגעתו של הסמל לעמדת המאמן. על הפרק: חזרת הקהל ושיקום שחקנים שהוזנחו על ידי קודמים של צ'אבי בתפקיד, או שלא מימשו את הפוטנציאל שלהם במדי הבלאוגרנה.

"צ'אבי ימלא שוב את קאמפ נואו", נכתב הבוקר (רביעי) ב"ספורט", מתוך תקווה שהאוהדים יחזרו לאצטדיון שבו נראו העונה קרחות שלא היו יותר מעשור. "מעולם לא נראתה אווירה שכזו בהצגה של מאמן. אם הוא יצליח ליהנות על הספסל, אפילו שהיום זה מרגיש כמו אשליה, שיתחילו לשפץ את הנזקים בקאמפ נואו - כי הוא יתמלא מחדש".

ריקי פוץ', ברצלונה, חוגג. Quality Sport Images, GettyImages
הזדמנות אחרונה עבורו בברצלונה. ריקי פוץ'/GettyImages, Quality Sport Images

אחד השחקנים שהכי שמחים מהגעתו של צ'אבי הוא ריקי פוץ', הקשר בן ה-22 שמשחק בעמדה בה כיכב מאמנו החדש, אך עד כה לא הצליח להוכיח שהוא שייך לרמות הגבוהות ביותר כפי שמייעדים לו, לא מעט בשל מיעוט הדקות שקיבל מארנסטו ואלוורדה, קיקה סטיין ורונאלד קומאן. כעת, בקטלוניה מאמינים כי עבור פוץ' זו "הזדמנות אחרונה" להצליח בבארסה ולהצדיק את ההחלטה שלו להישאר בקבוצה למרות הקולות שקראו לו לחפש דקות משחק במקום אחר.

ב"ספורט" גם הציבו בפני צ'אבי אתגר מקצועי בנוגע לעוסמאן דמבלה: הקטלאנים ציינו שהקיצוני פרח תחת תומאס טוכל בדורטמונד, אולם בברצלונה עוד לא היה מאמן שהצליח להדריך אותו בהצלחה כמו הגרמני, דבר שצ'אבי ינסה לעשות כדי לגרום לצרפתי להפגין סוף סוף את הכישורים שעבורם הוא נרכש במאות מיליוני יורו.

עוד שחקן צרפתי שמקווה לפתוח דף חדש הוא סמואל אומטיטי. הבלם, שלא שיחק מאז המחזור האחרון בעונה שעברה, ויתר על חופשת הקיץ שלו כדי להתכונן בשיא המרץ ואף הצהיר בריאיון בתום הפגרה שהוא חזר בכושר יותר טוב מזה שהיה בו כשהצטרף למועדון, מה שלא עזר לו להילקח בחשבון על ידי קומאן. גם אומטיטי יודע שתחת צ'אבי כולם מתחילים מאפס ושזה "הצ'אנס האחרון" שלו להחזיר את הקריירה למסלול, אחרי שברצלונה עשתה את כל המאמצים האפשריים כדי להיפטר ממנו.

סמואל אומטיטי. Pedro Salado/Quality Sport Images, GettyImages
גם הוא מתחיל מאפס אצל צ'אבי. סמואל אומטיטי/GettyImages, Pedro Salado/Quality Sport Images

בינתיים, צ'אבי מנסה גם לנטרל רעשי רקע ונוהג בגישה "קצרה" גם כלפי השחקנים הוותיקים, שאף שיתפו איתו פעולה על כר הדשא בעבר: ברדיו קופה דווח כי המאמן החדש ביטל לג'רארד פיקה את הריאיון שתכנן להעניק לתכנית טלוויזיה במדריד.

במקביל, נמשכים הדיווחים על חזרתו האפשרית של דני אלבס. כזכור, כבר עם הצגתו של צ'אבי אמר הנשיא לאפורטה: "דני עוזר לקבוצה בהרבה דרכים, וגם הציע עזרה מבחינה ספורטיבית. הוא בקשר עם פויול. וצ'אבי יכול להיעזר בהם אם ירצה". כעת בברצלונה טוענים שאלבס כבר נמצא בספרד, והמגן הברזילאי ייפגש השבוע עם ההנהלה. "הרצון הוא הדדי", נכתב על הסיכום האפשרי, "וצ'אבי כמובן מעודכן במשא ומתן". צ'אבי מאמין שאלבס בן ה-38 יוכל לעזור לצעירים ולפתח אותם. ב"ספורט" נטען שלפני כמה שבועות אלבס היה על הפרק אבל "בצוות המקצועי סירבו ודחו את האפשרות" והחליטו לא לצרפו. עם זאת, "בחלקים אחרים במועדון חשבו אחרת, ועתה יהיה מעניין לבחון אם הדברים אכן השתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully