וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 נקודות לאבדיה בניצחון הגדול של וושינגטון על מיאמי

הוויזארדס מחקו פיגור 16 מול היריבה הקשוחה, הפורוורד הוסיף 5 ריבאונדים, 4 אסיסטים וספג את הטכנית הראשונה בקריירה ב-100:103. 21 נקודות לביל, באטלר סיים עם 29 בצד השני

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

וושינגטון וויזארדס ודני אבדיה נקמו הלילה (בין שבת לראשון) במיאמי על ההפסד הכואב בלילה שבין חמישי לשישי, עם ניצחון דחוק 100:103 בקרב בין שתיים מהקבוצות החזקות במזרח. אבדיה ששיחק כמעט 27 דקות סיים עם שמונה נקודות (3 מ-7 מהשדה), חמישה ריבאונדים, ארבעה אסיסטים, חטיפה ושלוש עבירות, כולל הטכנית הראשונה בקריירה שלו ב-NBA.

אחרי מחצית ראשונה צמודה למדי, רשמו ההיט ריצת 2:18 מדהימה שהוציאה לוויזארדס את כל הרוח מהמפרשים בדרך ליתרון מבטיח של 16 נקודות. אלא שוושינגטון העיקשת שוב לא ויתרה, ובדומה למשחק הקודם בין השתיים פתחה בריצה משלה, נגסה אט אט בהפרש עד שחזרה לעניינים ברבע הרביעי.

גם הרבע המכריע לא הלך חלק עבור הוויזארדס, ששוב נקלעו לפיגור ונאלצו לרדוף אחר היריבה. ספנסר דינווידי וקונטביוס קולדוול פופ היו אלו שדאגו לעשות זאת בדרך לריצת 2:15 שהגיעה בדיוק בזמן, והסתיימה עם ניצחון יוקרתי על מיאמי החזקה.

אבדיה שסיים עם מדד פלוס מינוס של ארבע ספג את העבירה הטכנית הראשונה שלו בקריירה לקראת סיום המחצית הראשונה, כששמר על ג'ימי באטלר. הפורוורד של מיאמי ניסה לחדור על אבדיה, עלה לזריקה וספק נחסם. השופטים שרקו לעבירה כשהישראלי לא אהב זאת, הטיח את הכדור ברצפה בעצבים וספג טכנית. הוא היה נראה עצבני מאוד לאחר השריקה, כשבראדלי ביל וקולדוול פופ מיהרו להרגיע אותו בזמן שבאטלר נראה מסנן לעברו מספר מילים.

את רשימת הקלעים של המנצחת הוליך ביל עם 21 נקודות (1 מ-7 ל-3), אליהן הוא הוסיף גם תשעה אסיסטים. באטלר בלט מנגד עם 29.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully