וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הובסה במיאמי ואיבדה את הפסגה במזרח, 6 נקודות לאבדיה

הוויזארדס ספגו הפסד שני ברציפות כשנכנעו 112:97 להיט, וירדו למקום הרביעי בקונפרנס. ג'ימי באטלר צלף 32 נקודות למיאמי ולא התקשה מול ההגנה של אבדיה, שהסתפק בשתי שלשות ב-20 דקות. 30 לביל

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

אחרי פתיחת העונה החלומית, ייתכן שוושינגטון לאט לאט חוזרת לגודל טבעי. הוויזארדס ירדו הלילה (בין חמישי לשישי) למקום הרביעי במזרח אחרי שנחלו הפסד שני ברציפות - הפעם 112:97 למיאמי, שעלתה לפסגת הקונפרנס.

פחות מ-24 שעות אחרי ההפסד לשארלוט, וושינגטון שוב התקשתה בצד ההתקפי, ודני אבדיה רשם יכולת קצת פחות טובה משהציג במשחקים הקודמים. הפורוורד הישראלי עלה מהספסל ל-20 דקות וסיים אותן עם 6 נקודות (2 מ-6 מהשדה, כולל 2 מ-2 מהשלוש), ריבאונד, אסיסט, חסימה ואיבוד, כשהוא מסיים עם מדד הפלוס/מינוס הכי פחות טוב בקבוצה (9-) בצוותא עם בראדלי ביל וארון הולידיי.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. מתוך האתר הרשמי של וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
משחק קצת פחות טוב. אבדיה הלילה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

ההיט הראו דומיננטיות כבר מההתחלה. אבדיה שנכנס למשחק כשנותרו כחמש דקות לסיום הרבע הראשון ראה את ההיט מסיימים אותו עם ריצת 0:7, יורדים למחצית ביתרון 7, ומגדילים אותו ברבע השלישי בו צלפו 7 שלשות וברחו ליתרון דו ספרתי. אבדיה, שהצליח להגביל במשחקים קודמים כמה כוכבי על בליגה, התקשה הפעם במשימה שקיבל לשמור על ג'ימי באטלר, שעשה ככל העולה על רוחו מול כל השומרים שהוצבו מולו וסיים עם 32 נקודות. עיקר התרומה של אבדיה הגיעה ברבע האחרון בו הניצחון כבר נראה בכיס של ההיט.

עוד בוואלה! ספורט

"הפוטנציאל של דני אבדיה קיים גם בהתקפה, הוא עוד לא מימש אותו"

לכתבה המלאה
ג'ימי באטלר, מיאמי היט מטביע. רויטרס
לא התקשה מול השומרים שהוויזארדס הציבו מולו. ג'ימי באטלר מטביע/רויטרס
בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס, מול קייל לאורי, מיאמי היט. רויטרס
הוויזארדס חוזרים לגודל טבעי? ביל לצד קייל לאורי/רויטרס

מלבד באטלר שהוסיף ל-32 הנקודות שלו עם 5 ריבאונדים ו-4 חטיפות, בלטו במיאמי גם באם אדבאיו עם 20 ו-9 ריבאונדים, גייב וינסנט עם 18 ופי ג'יי טאקר עם שיא עונתי של 15, שהשכיח מעט את חסרונו של טיילר הירו. מנגד, הוויזארדס שחסרו את ספנסר דינווידי (מנוחה) ודניאל גאפורד (פציעה קלה), קיבלו 30 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים מבראדלי ביל ו-19, 13 ו-7 מקייל קוזמה. הרוקי קורי קיספרט הוסיף 13 לוושינגטון, שמדורגת כעת מתחת למיאמי, ברוקלין ושיקגו, במרחק של חצי משחק מהמקום הראשון במזרח. בלילה שבין שבת לראשון היא תנסה לגמול להיט כשתפגוש אותה שוב, הפעם במשחק ביתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully