וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפוטנציאל של דני אבדיה קיים גם בהתקפה, הוא עוד לא מימש אותו"

הישראלי אמנם התקשה בהפסד לשארלוט, אבל רשם שיא אישי של 11 כדורים חוזרים וגם זכה למחמאות מבעלי וושינגטון וויזארדס: "קשה להאמין שהוא רק בן 20"

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

וושינגטון וויזארדס עדיין בפסגת המזרח, אבל רצף הניצחונות שלה נעצר הלילה (בין רביעי לחמישי) אחרי חמישה משחקים בעקבות ההפסד 97:87 לשארלוט הורנטס, שמצדה רשמה ניצחון שביעי ברציפות.

אבדיה, אחרי הדאבל-דאבל המרשים בניצחון על ניו אורלינס פליקנס, שותף הלילה 25 דקות ואמנם היה קרוב לדאבל דאבל כשקלע 9 נקודות וקטף 11 כדורים חוזרים, אבל קלע רק 2 מ-9 מהשדה (22 אחוז) ורק 1 מ-7 מהשלוש (14 אחוז), וגם נחסם פעמיים תוך שנייה, במהלך שבמהרה הפך ויראלי. אגב, זו הפעם הראשונה בקריירת ה-NBA של אבדיה שהוא נשלח לקו העונשין ארבע פעמים וקלע את כל הזריקות. למעשה אבדיה היה חלק מערב קליעה מאכזב של כל הקבוצה (8 מ-42 מהשלוש), כשקייל קוזמה קלע 1 מ-8 מעבר לקשת וספנסר דינווידי רק 0 מ-5.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Jared C. Tilton, GettyImages
שיא אישי של כדורים חוזרים, אבל ערב קליעה בעייתי. אבדיה/GettyImages, Jared C. Tilton

אבדיה עשה לעצמו העונה שם של אחד משחקני ההגנה הדומיננטיים וגם קטף 11 כדורים חוזרים שזהו שיא שלו ב-NBA, אבל פרט לכך התקשה הלילה בשארלוט ולא רק ניסיונותיו לקלוע עלו בתוהו, אלא גם בצד ההגנתי דברים עבדו פחות טוב מאשר במשחקים הקודמים. לראיה, כשהישראלי היה על הפרקט וושינגטון קלעה 46 נקודות בסך הכל לעומת 56 שקלעו ההורנטס, בעוד כשישב על הספסל כל קבוצה קלעה 41 נקודות.

למרות המספרים, כתבי הוויזארדס מעריכים את השיפור של אבדיה ובעיקר את לקיחת האחריות במשחקים האחרונים מהם נעדר הכוכב הגדול בראדלי ביל, שהלילה יש לציין שב לפרקט: "נראה שאבדיה משחק הערב בביטחון רב", כתב ג'וש רובינס עוד בדקות הראשונות של הרבע השני, כשלאבדיה היו 5 נקודות, 5 כדורים חוזרים וגם חסימה, "בנוסף למשחק ההגנה, גם בהתקפה הוא משחק חזק ומפגין אגרסיביות". העיתונאי צ'ייס יוז הוסיף בציוץ משלו: "המהלכים האלו מראים עד כמה הפוטנציאל שלו קיים גם בהתקפה ועד כמה הוא לא ממומש. זה לא רגיל לשחקן בגובה שלו".

דני אבדיה מול לאמלו בול, וושינגטון וויזארדס מול שארלוט הורנטס. Jared C. Tilton, GettyImages
גם בצד ההגנתי דברים לא עבדו לאבדיה בצורה חלקה/GettyImages, Jared C. Tilton

אגב, צמד חדש שהצליח להלהיב את אוהדי הוויזארדס הוא אבדיה את מונטרז הארל, שגם הלילה סיפקו מספר מהלכים נאים יחדיו. "זה לא סקסי, לא תמיד אלו מספרים שמופיעים בסטטיסטיקה, אלו מהלכים של עבודה קשה, אבל מאמץ שמשתלם", כתב קווינטון מאיו על אחד מהמהלכים שהסתיימו בליי-אפ של הישראלי אחרי עבודה של הארל. בכלל, ב-67 הדקות המשותפות העונה על הפרקט של אבדיה, הארל וקורי קיספרט, הוויזארדס ביתרון של 39 נקודות על הקבוצות היריבות.

עוד עוד לפני המשחק התראיין בעלי וושינגטון וויזארדס טד ליאונסיס וכשהוא נשאל על יכולת הישראלי הוא השיב: "אני אוהד מושבע של דני אבדיה. קשה להאמין שהוא רק בן 20. דני משחק מאד בוגר ומגוון. הוא קשוח, אולד-סקול וקל מאוד לאמן אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully