וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון נעצרה והפסידה לשארלוט, 9 נק' ו-11 ריב' לדני אבדיה

אחרי חמישה ניצחונות רצופים, הוויזארדס נכנעו 97:87 להורנטס המרשימים. אבדיה היה קרוב לדאבל דאבל אבל כמו כל הקבוצה סבל מערב קליעה רע (רק 1 מ-7 מהשלוש) ב-25 הדקות שלו. שיא קריירה ללאמלו בול, 14 אסיסטים

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

רצף חמשת הניצחונות של וושינגטון נקטע הלילה (בין רביעי לחמישי) אחרי שהוויזארדס נכנעו 97:87 לשארלוט. ההורנטס (7:9) רשמו ניצחון רביעי רצוף, ואחרי שקטעו השבוע את הרצף של גולדן סטייט ועצרו את הווריירס אחרי שבעה ניצחונות רצופים - הלילה עצרו את המומנטום של הוויזארדס, שמאזנם עמד כעת על 4:10 (בפסגת המזרח, לצד ברוקלין ושיקגו).

דני אבדיה, שרשם תקופה טובה לאחרונה, סיים הלילה שוב עם מספרים יפים של 9 נקודות ו-11 ריבאונדים, אבל הישראלי סבל מערב קליעה חלש: ב-25 הדקות שלו על המגרש, אבדיה קלע רק 2 מ-9 מהשדה (22 אחוז) ורק 1 מ-7 מהשלוש (14 אחוז) ו-4 מ-4 מקו העונשין. אבדיה הוסיף כאמור 11 כדורים חוזרים (2 בהתקפה) וחסימה אחת, אבל מאזן הפלוס מינוס שלו בדקות שלו על המגרש היה מינוס 10. למעשה, אבדיה לא היה חריג בקטע הזה, מכיוון שכל שחקני וושינגטון סבלו מערב קליעה חלש, והווזיארדס סיימו את המשחק 36 אחוז מהשדה ורק 8 מ-42 מהשלוש (19 אחוז).

דני אבדיה מול לאמלו בול, וושינגטון וויזארדס מול שארלוט הורנטס. Jared C. Tilton, GettyImages
מספרים יפים, אבל הקליעה מאאכזבת. אבדיה/GettyImages, Jared C. Tilton
דני אבדיה מול מיילס ברידג'ס, וושינגטון וויזארדס מול שארלוט הורנטס. רויטרס
שוב שמר על כוכב היריבה. אבדיה מול ברידג'ס/רויטרס
דני אבדיה מול גורדון הייוורד, שארלוט הורנטס מל וושינגטון וויזארדס. רויטרס
וושינגטון כשאבדיה על המגרש הייתה במינוס 10. הישראלי מול הייוורד/רויטרס

אחרי 14 משחקים העונה, מאזן הקליעה של אבדיה מעבר לקשת עומד על 28 אחוז (לעומת 44 אחוז מהשדה ו-63 אחוז מהקו). הערב גם ההגנה שלו לא הייתה מספקת, כשבדקות שלו על המגרש ברבע השלישי שארלוט הצליחה לעשות את הריצה שלה. רגע לא נעים מבחינתו היה בסיום הרבע השלישי, כשניסה לקחת את הזריקה האחרונה אבל נחסם פעמיים תוך שנייה בניסיון לזרוק מעבר לקשת.

ספנסר דינווידי, למשל, סיים ערב נדיר של 0 נקודות ו-0 מ-5 מהשדה, קייל קוזמה קלע רק 5 (2 מ-12 מהשדה, 1 מ-8 מהשלוש), ובראדלי ביל היה היחיד שתיפקד עם 24 נקודות (5 מ-11 מהשלוש) ו-7 אסיסטים. דניאל גאפורד קלע 20 וקלט 9 ריבאונדים, מונטרזל הארל קלע 15.

בצד השני, בשארלוט המרשימה 6 שחקנים סיימו עם מספר דו ספרתי של נקודות, ובראשם טרי רוז'יר (19) ומיילס ברידג'ס (17). לאמלו בול קלע 11 נקודות וחילק שיא קריירה של 14 אסיסטים.

וושינגטון פתחה טוב והוליכה 24:29 בסיום הרבע הראשון, שמרה על ההובלה והגדילה מעט את היתרון בירידה להפסקה, אבל ברבע השלישי האורחים מהבירה הרבו להחטיא, ורבע שהסתיים ב-14:30 למארחת העניק לשארלוט יתרון 10, עליו שמרה עד לסיום, כשהפעם, בניגוד למשחק הקודם מול ניו אורלינס, הוויזארדס לא מצליחים לבצע קאמבק.

לאמלו בול, וושינגטון וויזארדס מול שארלוט הורנטס. רויטרס
שוב הרשימו. ההורנטס/רויטרס
קלי אוברה ג'וניור, שארלוט הורנטס. רויטרס
ערב מהנה בשארלוט. אוברה/רויטרס

אגב, הלילה הנהלת וושינגטון הודיעה על הארכת חוזהו של הג'נרל מנג'ר טומי שפרד, שגם קיבל קידום והפך לנשיא המועדון, אחרי פתיחת העונה הכי טובה של וושינגטון מאז 1974/75. המשחק הבא של וושינגטון יהיה מחר בלילה במיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully