וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים חזרה לנצח וגברה 77:89 על הפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 20.11.2021 / 23:19

הלפרין ושחקניו שמטו יתרון דו ספרתי, אך התאוששו מההפסד בהרצליה בזכות 28 נקודות של אובסוהאן. מוקדם יותר, הפועל תל אביב חגגה באילת וגליל עליון הכניעה את הפועל באר שבע

שחקני הפועל ירושלים, שון קילפטריק, איתי שגב. ברני ארדוב
התאוששו מההפסד בהרצליה. שחקני הפועל ירושלים חוגגים/ברני ארדוב

המחזור השביעי בליגת העל יצא הערב (שבת) לדרך ובו הפועל ירושלים שבה לנצח על חשבון הפועל חיפה, כשעוד לפני כן, הפועל תל אביב הביסה ללא תנאי את הפועל אילת וגליל עליון התאוששה גם היא מהפסד, כאשר הכניעה את הפועל באר שבע בחוץ.

שחקן הפועל ירושלים רטין אובסוהאן. ברני ארדוב
להט עם 28 נקודות. רטין אובסוהאן/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - הפועל חיפה

הקבוצה מעיר הבירה התאוששה מהפסד החוץ לבני הרצליה ושמרה על מאזן מושלם בבית, לפני פגרת הנבחרות שאולי תאפשר לה לאתר שחקני חיזוק ומאמן קבוע במקומו של יותם הלפרין. החבורה של אלעד חסין עצרה רצף של שלושה הפסדים במחזור הקודם, אבל למרות שהצליחה למחוק הערב פיגור דו ספרתי והובילה במהלך הרבע האחרון, היא יצאה מהארנה בידיים ריקות וכשהיא עדיין תקועה במקום ה-11 בטבלה מתוך 12 קבוצות.

האורחים פתחו טוב עם נקודות של תומפסון ואלן, אדמס עלה מהספסל והעיר את הירושלמים ביחד עם בנט, שהשווה ל-14:14. וורקמן ואדמס תרגמו את המומנטום של המארחת ל-16:21 בסוף הרבע. אלן עוד צימק בתחילת הרבע השני, אבל אובסוהאן וקילפטריק הלוהט הובילו ריצת 0:13 שהעניקה לקבוצה של הלפרין יתרון 20:36. ג'יימס, ורגאס ואלן דאגו להחזיר את החיפאים למשחק, שמחון ותומפסון קירבו את החבורה של חסין ל-39:32 בהפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן הפועל ירושלים ג'יילן אדמס. ברני ארדוב
גם לו היה ערב מוצלח. ג'יילן אדמס/ברני ארדוב

ורגאס וסקוטי ג'יימס סגרו את הפער בפתיחת המחצית השנייה. שגב ובנט קלעו מצד אחד, אבל ג'יימס להט ויחד עם ספנסר וייס הוביל לשוויון 55:55. אדמס ואריאל דאגו להשאיר את קבוצתו ביתרון לקראת הרבע האחרון, 59:62. הפועל חיפה השוותה בתחילת הרבע האחרון ואלן הוביל אותה ליתרון 66:70 ביחד עם תומפסון, אבל אדמס התחמם והפך שוב, לפני שאובסוהאן ואריאל דאגו למיני-בריחה שסגרה עניין לטובת הקבוצה מהבירה, שניצחה 77:89 בסיום, רק לאחר שהבלגי התעמת עם וויל ריימן מהיריבה.

הרבו לקלוע להפועל ירושלים: רטין אובסוהאן 28 נקודות, ג'יילן אדמס 20, אדם אריאל 11 ושון קילפטריק 10.

הרבו לקלוע להפועל חיפה: קאדים אלן 24, סקוטי ג'יימס 16, ג'יימס תומפסון 14, גרגורי ורגאס וספנסר וייס 8 כל אחד.

קאדים אלן שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
הפועל חיפה נותרה תקועה בתחתית. קאדים אלן/ברני ארדוב

הפועל אילת - הפועל תל אביב 88:62

אחרי שגברה על הפועל חולון לפני שבוע וחזרה לחייך, הפועל תל אביב רשמה את ניצחונה השני ברציפות והמרשים ביותר שלה עד כה בעונה הנוכחית. האדומים החזיקו לאורך כל 40 הדקות ביתרון שהפך לדו ספרתי בשלב מוקדם, והובילו כבר ב-32 הפרש במחצית השנייה. המצב אמור רק להשתפר עבור הקבוצה של דני פרנקו, שלאחר פגרת הנבחרות תופיע עם הרכש הטרי שלה ג'וש אואנס, מי שהצטרף במקומו של דוואן הרננדס שערך את הופעת הפרידה שלו הערב. אצל הפועל אילת מד הלחץ רק עולה, עם הפסד שלישי רצוף לאריאל בית הלחמי ושחקניו שבמהלך השבוע החולף הודחו מהיורופקאפ אחרי שנכנעו למכבי תל אביב בתום שתי הארכות.

הפועל תל אביב עלתה ליתרון מהיר של 6:12 עם נקודות של יאנג וטוקוטו, אבל צוף בן משה החזיר את המארחים למשחק עם חמש נקודות רצופות. אלא שבמקום להמשיך במומנטום, אילת ראתה את טוקוטו חוגג בצבע ויאנג קבע 17:25 בסוף הרבע. גיל בני ויאנג הריצו את האדומים ליתרון דו ספרתי, פאטון ובן משה ניסו למזער נזקים אבל בראון וזלמנסון שמרו על הפער, לפני שהובר צימק ל-44:32 בהפסקה.

הפועל תל אביב קלעה שש נקודות ללא מענה בתחילת הרבע השלישי, בר טימור העלה אותה לפלוס 20. המילטון השיב בשני סלים רצופים ובהמשך הגיעה ריצת 0:7 בחסות בן משה, רוינה ושוכמן, אבל טימור הגיב בחמש נקודות ושם את האורחת ביתרון 48:67 לקראת הרבע האחרון. בראון ויאנג הגדילו את ההפרש, טימור השלים ריצת 0:10 והפער הגיע כבר ל-32, לפני שהפועל אילת קיזזה ממנו מעט. בסיום - 62:88 להפועל תל אביב.

הרבו לקלוע להפועל ת"א: ג'יימס יאנג 18 (9 ריבאונדים), עידן זלמנסון 16 (11 ריבאונדים), ג'יי פי טוקוטו 14 ובר טימור 12.

הרבו לקלוע לאילת: צוף בן משה 19, ג'סטין פאטון 10 וחואקין שוכמן 9.

ג'ייקובן בראון, ג'יימס יאנג, הפועל תל אביב. דני מרון
חגיגה של הפועל תל אביב בדרום. בראון ויאנג/דני מרון

הפועל באר שבע - הפועל גליל עליון 73:61

אחרי שהרצף החיובי שלה נעצר נגד גלבוע/גליל במחזור שעבר, ולמרות שפיגרה הערב בדו-ספרתי, העולה החדשה חזרה למסלול הניצחונות בזכות מחצית שנייה מצוינת בהיכל הקונכייה. מנגד, הפועל באר שבע רשמה הפסד שני ברציפות אחרי זה שספגה בנס ציונה, ואולי פספסה הערב את הרכבת להשתתפות בגביע המדינה.

10 הדקות הראשונות התאפיינו בעיקר בהגנה. נמרוד לוי, ברייס וושינגטון ושאבון לואיס קלעו לאורחת בפתיחה, אבל דרק פארדון וג'וניור איטו הובילו את הדרומיים ל-13:16 בתום רבע אחד. לואיס צימק לנקודה בפתיחת הרבע השני, אבל זיס ודמפס הובילו ריצת 0:8 ובהמשך ווריק ופארדון פתחו יתרון דו ספרתי ראשון. מושקוביץ קלע שלשה לאורחים, אבל איטו ופארדון העניקו להפועל באר שבע 23:35 במחצית.

גליל עליון עלתה אחרת לגמרי למחצית השנייה ועם יכולת טובה של אירייבו, צ'צ'אשווילי, וושינגטון ולוי הפכה ל-40:41. נטע סגל עצר את הריצה, אבל מושקוביץ קבר שלשה ועוד אחת של נמרוד לוי קבעה 47:51 לאורחים בתום 30 דקות. שחקניו של ברק פלג המשיכו בהגנה המצוינת גם ברבע האחרון, מושקוביץ ועומר טל צלפו שלשות שפתחו פער דו ספרתי וסללו את הדרך לניצחון יקר בסיום, 61:73 להפועל גליל עליון.

ברק פלג, מאמן הפועל גליל עליון. לילך וייס רוזנברג
ברק פלג וקבוצתו חזרו למסלול הניצחונות/לילך וייס רוזנברג

הרבו לקלוע לגליל עליון: שאבון לואיס 17, נמרוד לוי 13 (9 ריבאונדים), אייק אירייבו 11, איתי מושקוביץ 9.

הרבו לקלוע להפועל באר שבע: דרק פארדון 17 (8 ריבאונדים), ג'וניור איטו 10 (9 ריבאונדים), קודי דמפס 8, עמית זיס 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully