וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "התחלנו בלי אנרגיה וריכוז, זהו ערב קשה בשבילנו"

19.11.2021 / 23:16

מאמן מכבי תל אביב אחרי ההפסד הצורם לאולימפיאקוס: "ניסינו להילחם, אבל ההפרש היה גדול מדי. לא היינו רעננים אחרי המשחקים האחרונים והראש לא הגיב"

דורון שפר ועודד קטש, האיחוד/צילום: דני מרון, עריכה: ניר חן

מכבי תל אביב הגיעה במומנטום טוב להיכל השלום והאחווה בפיראוס וקיוותה לרשום ניצחון שני ברציפות ושמיני העונה ב-11 מחזורים ביורוליג, אבל הביקור של יאניס ספרופולוס באולם של אולימפיאקוס שהוא מכיר היטב שוב הסתיים בהפסד. הפעם, בניגוד למפגש בעונה שעברה שהסתיים על חודו של סל, הצהובים נקלעו לפיגור 27 נקודות בסוף הרבע הראשון וכל ניסיונותיהם לרדוף אחרי המארחת עלו בתוהו, על אף שההשפלה הסתיימה בהפסד 90:73 בלבד.

בסיום טען ספרופולוס: "ערב קשה בשבילנו, פתיחה רעה מאוד. זה היה ברור שהתחלנו בלי ריכוז ובלי אנרגיה שתשווה את המשחק המהיר מאוד של אולימפיאקוס. כשאתה מתחיל כל כך רע ברבע הראשון ואתה לא מוכן מנטאלית לשחק משחק קשה, אז מסובך מאוד לחזור".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
"יש גם ערבים כאלה". יאניס ספרופולוס/דני מרון

אם הבעיה הייתה העייפות אחרי משחק אמצע השבוע: "שיחקנו הרבה משחקים, כולל את מונאקו השבוע, שזה הוציא מאיתנו הרבה אנרגיה כדי לנצח, אז אני חושב שזאת הסיבה שאולי היה חסר לנו את האנרגיה והריכוז. אם הגוף שלך לא רענן, אז הראש שלך לא מוכן כדי להגיב. ניסינו להילחם בשלושת הרבעים הבאים, אבל ההפרש היה גדול כל כך שלא יכולנו לעשות יותר מדי. שכשאתה משחק כל כך הרבה משחקים אז יש גם ערבים כאלה. אנחנו צריכים לשכוח את המשחק הזה, היורוליג הוא מרתון, אם חושבים על משחק אחד, מפסידים את המשחק הבא. נצטרך ללמוד איך מתכוננים למשחק אחרי משחק קשה. אני מודה לאוהדי מכבי שתמכו בי, לאוהדי אולימפיאקוס שלא שכחו אותי, ומאחל להם בהצלחה".

מה קשה יותר, הפסד דרמטי או תבוסה צורבת כזו: "אני לא יודע מה יותר קשה, הפסד בנקודה לצסק"א או הפסד כמו היום. שתי הסיטואציות קשות, שם יכולנו לנצח בזריקה אחרונה, וזה קשה להתמודד עם זה, והיום להפסיד ב-27 הפרש את הרבע הראשון זה גם קשה. נצטרך להתמודד עם הסיטואציות הללו, אנחנו מקצוענים, יש לנו שחקנים מנוסים ונצטרך לדעת להגיב לדבר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully