וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי יוז מנתח: כך אבדיה יתמחה בהגנה, בדרך ל-"15 שנים טובות ב-NBA"

השחקן האחרון של הוויזארדס שנכלל בחמישיית ההגנה של העונה, מחמיא להתקדמות של אבדיה, ומסביר איך ישחזר את ההישג שלו: "לא הייתי משוכנע לגביו, אבל הוא התאים את עצמו. יש לו את האופי הנכון, עכשיו הוא צריך לשפר את הסטטיסטיקות. הוא מסוגל לזה"

שחקני וושינגטון וויזארדס מתאמנים לקראת המשחק נגד אורלנדו/מתוך הטוויטר של וושינגטון

הפעם האחרונה בה וושינגטון וויזארדס שלחה נציגות לחמישיית ההגנה של העונה הייתה אי שם בשנת 2005. לנציג קראו לארי יוז, והיום, 16 שנה אחרי, הוא מאמין שדני אבדיה מסוגל לשחזר את ההישג שלו - אם לא בעונה הקרובה, לפחות בעתיד.

"רואים שהוא צופה בוידאו, כי הוא השתפר מאוד בהגנה. הוא אומר שהוא צופה הרבה בוידאו, ורואים שהוא לא משקר", אמר יוז, גארד העבר, בפודקאסט Bleav In Wizards. "הוא מקבל יותר קרדיט מהשחקנים בקבוצה, התקשורת מתחילה לכתוב על זה, והוא מתחיל להרגיש חובת הוכחה. רואים שהוא עשה התאמות השנה. לא הייתי בטוח לגבי הזריזות שלו בהגנה בעונה שעברה, אבל הוא התאים את עצמו ורואים תוצאות".

אבדיה קיבל הלילה (בין חמישי לשישי) שיעור מג'ימי באטלר, שעשה ככל העולה על רוחו מולו מול השומרים האחרים שוושינגטון שלחה לעברו. הוא סיים עם 32 נקודות והצעיד את מיאי לניצחון 97:112 על הוויזארדס, בעוד אבדיה הסתפק ב-6 נקודות ב-20 דקות, והיה קצת מתחת לרמה שהציג במשחקים הקודמים. יחד עם זאת, לדבריו של יוז האופי וההתנהלות של אבדיה הם אלה שנותנים מקום לשיפור. "היכולת שלו לללמוד ולהשתפר תשאיר אותו ב-NBA ב-10-15 השנים הקרובות. הוא יכול לעשות 15 שנים טובות מאוד בליגה", הוא אומר.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Steven Ryan, GettyImages
מקבל שיעורים, ולומד. אבדיה/GettyImages, Steven Ryan

אז מה צריך לקרות כדי שאבדיה יקבל הכרה של ממש על ההגנה שלו, ויתחרה בעתיד על מקום באחת מחמישיות ההגנה של העונה? יוז טוען שהדרך לשם חייבת להיות מלווה במספרים משודרגים. "אני חושב שהוא יצטרך סטטיסטיקות בשביל שישימו לב להגנה שלו ברמה ארצית - ריבאונדים, חטיפות, חסימות - אתה צריך נתונים סטטיסטיים שמוסיפים משהו לשם שלך. הוא יצטרך לשמור על שחקנים בכל מיני עמדות, ולקחת ריבאונד. לא חושב שהוא יהפוך לחוטף גדול, אבל אני רואה אותו הופך לאחד ששומר גם על שחקני חוץ וגם על שחקני פנים, ואם הוא יוכל לקחת 7-9 ריבאונדים למשחק, הוא בהחלט יכול להיכנס לדיון. אני חושב שהוא מסוגל לזה".

עוד בוואלה!

וושינגטון הובסה במיאמי ואיבדה את הפסגה במזרח, 6 נקודות לאבדיה

לכתבה המלאה
שחקן שארלוט בובקאטס, לארי יוז. Mike Zarrilli, GettyImages
טיפים משומר מדופלם. לארי יוז/GettyImages, Mike Zarrilli

המטרה שיוז מציב לאבדיה היא "לשאוף קודם כל לזה שהקבוצות היריבות יציינו את ההגנה שלו בדוחות הסקאוטינג שלהן, שיידעו שאי אפשר לתקוף אותו או לחדור עליו. זה הצעד הבא בהתפתחות שלו. שהיריבות יידעו מצוין מי הוא, שיבינו שהוא שומר מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully