וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנאדולו אפס הביסה 77:98 את מונאקו, ג'יימס התעמת עם המאמן

הטורקים המשיכו במגמה החיובית עם ניצחון שלישי ברציפות. רכז הצרפתים ירד לחדר ההלבשה. מילאנו ופנר שוב הפסידו, ברצלונה ניצחה בווילרבאן

תקציר: ברצלונה - ולנסיה 87:79/ספורט1

המחזור ה-11 ביורוליג יושלם הערב (שישי), כאשר פרט לקרב הצמרת בין אולימפיאקוס למכבי תל אביב ייערכו שישה משחקים נוספים. ערב המשחקים נפתח עם הפסד נוסף של אלבה ברלין, הפעם 85:71 לקאזאן כשיובל זוסמן קולע 6 נקודות ותמיר בלאט 2. לאחר מכן, אנאדולו אפס המשיכה במומנטום כשהביסה 77:98 את מונאקו, זניט ניצחה 70:74 את מילאנו, ז'לגיריס רשמה ניצחון שני העונה עם 75:86 על פנרבחצ'ה, צסק"א מוסקבה ניצחה 74:80 את באסקוניה בחוץ. ברצלונה תתארח אצל וילרבאן.

יובל זוסמן שחקן אלבה ברלין. רויטרס
הובילו ב-18, הפסידו ב-14. זוסמן/רויטרס

אוניקס קאזאן - אלבה ברלין 71:85

אחרי שפירקה את מילאנו, הצליחה הקבוצה הרוסית לחזור מפיגור 18 הפרש ולרשום ניצחון שלישי ברציפות כשהיא משפרת את מאזנה ל-5:6 עם מחצית שנייה של 23:45. יובל זוסמן קלע 6 נקודות וקלט 6 ריבאונדים אצל אלבה, תמיר בלאט קלע 2 מהקו בגארבג' טיים. מריו הזוניה הוביל את המנצחת עם 22 נקודות, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-2 חטיפות, לורנזו בראון סיים עם 21 נקודות, 5 ריבאונדים, 9 אסיסטים ו-2 חטיפות, טונייה ג'קירי קלע 11, אייזאה קנאן תרם 10. אצל המפסידה בלט כריסט קומאג'ה הענק עם 12 נקודות ו-12 ריבאונדים, ג'אלין סמית' קלע 12, לוקה סיקמה תרם 11 ו-7 ריבאונדים.

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס: "עייפות? כל השחקנים ישחקו כמה שנצטרך אותם"

לכתבה המלאה
שחקן אנאדולו אפס רודריג בובואה. Sonia Canada, GettyImages
אנאדולו אפס מתחילה להיכנס לעניינים. בובואה/GettyImages, Sonia Canada

אנאדולו אפס - מונאקו 77:98

אלופת היורוליג, שפתחה את העונה בצורה רעה מאוד, המשיכה במגמת ההתאוששות שלה עם ניצחון שלישי ברציפות. מונאקו ספגה הפסד שני השבוע אחרי שנוצחה גם על ידי מכבי תל אביב והפעם מייק ג'יימס התעמת עם המאמן וירד היישר לחדר ההלבשה במהלך הרבע הרביעי. חמישה שחקנים באנאדולו אפס סיימו את המשחק עם ספרות כפולות בטור הנקודות כשמעל כולם בולט רודריג בובואה עם 17 ו-7 אסיסטים, שיין לארקין תרם 14 כמו גם אדריאן מורמן (7 ריבאונדים), טיבור פלייס קלע 12 ופיליפ פטרושב קלע 10. את המפסידה הוביל דונטאס מוטיונאס עם 21 נקודות ו-5 ריבאונדים, פריס לי קלע 18, דוויין בייקון סיים עם 12.

סרחיו רודריגס שחקן מילאנו. רויטרס
הפסד שני ברציפות. רודריגס/רויטרס

זניט סנט פטרסבורג - מילאנו 70:74

הקבוצה של אטורה מסינה הגיעה לשבוע המשחקים הכפול עם מאזן 1:8, אבל ספגה הערב הפסד שני ברוסיה ועומדת עכשיו על 3:8. זניט שוב הראתה שגם העונה צריך לקחת אותה בחשבון כמועמדת רצינית לפלייאוף ואולי יותר מזה וגם היא על 3:8. ג'ורדן מיקי הוביל את המנצחת עם 17 נקודות, ג'ורדן לויד תרם 13, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ארתוראס גודייטיס קלע 13 וקלט 7 ריבאונדים. את מילאנו הוביל סרחיו רודריגס עם 20 נקודות ו-6 אסיסטים, קייל היינס קלע 12 וקלט 8 ריבאונדים ושאבון שילדס תרם 10 ו-5 כדורים חוזרים.

ננדו דה קולו שחקן פנרבחצ'ה. Sonia Canada, GettyImages
פתיחת עונה רעה מאוד. דה קולו/GettyImages, Sonia Canada

ז'לגיריס קובנה - פנרבחצ'ה 75:86

הליטאים עם ניצחון שני השבוע ושני בסך הכול ביורוליג, בעוד הטורקים ממשיכים לגמגם ועומדים על מאזן מביך מאוד של 8:3 כשנראה שגם מעמדו של המאמן סשה ג'ורג'ביץ' לא יציב במיוחד. אדגראס אולנובאס הוביל את ז'לגיריס עם 18 נקודות ו-5 ריבאונדים, זוראן דראגיץ' קלע 13, טיי וובסטר ומנטאס קלנייטיס (11 אסיסטים) קלעו 11 כל אחד, טיילר קבאניו תרם 10. את המפסידה הוביל ננדו דה קולו עם 17 נקודות ו-5 אסיסטים, פרייה הנרי קלע 13 וקלט 5 ריבאונדים ויאן וסלי סיים עם 13 משלו.

וויל קלייברן שחקן צסק"א מוסקבה. Epsilon, GettyImages
ניצחון חוץ מרשים. קלייברן/GettyImages, Epsilon

באסקוניה - צסק"א מוסקבה 80:74

נבן ספאחיה החל את דרכו בבאסקוניה עם ניצחון ביתי על הכוכב האדום בלגרד, אבל הפעם המשוכה הייתה גבוהה מדי. צסק"א השיגה את ניצחונה השני בלבד מחוץ לביתה העונה ביורוליג ובסך הכל זהו ניצחונה השישי, שהעלה את מאזנה ל-5:6.

צסק"א עצרה את המקומיים על 8 נקודות בלבד אחרי 10 דקות ואמנם שחקני באסקוניה בהובלת סטיבן אנוק (14 נקודות, 10 ריבאונדים) הצליחו לצמק לכדי פיגור חד ספרתי, אבל וויל קלייברן ויוהאנס פויגטמן עם 16 נקודות כל אחד ו-15 שקלע טורניקה שנגליה סידרו לרוסים ניצחון חוץ יקר.

כריס ג'ונס שחקן וילרבאן. רויטרס
ניצחון שלישי ברציפות על ברצלונה? ג'ונס/רויטרס

וילרבאן - ברצלונה 80:60

הצרפתים נכנעו השבוע לריאל מדריד והערב במשחק שנעל את המחזור הובסו בביתם גם על ידי מוליכת המפעל ברצלונה. וילרבאן היא אמנם אחת מהפתעות העונה, אבל המשימה לעצור את המדורגת ראשונה ובעיקר את הארגנטינאי ניקולס לאפרוביטולה הייתה גדולה עליה - הוא קלע 25 נקודות (7 מ-12 מחוץ לקשת), ניקולה מירוטיץ' הוסיף 15 נקודות והצמד הנ"ל הוביל את הקטלאנים לניצחון. אמנם זה הסתיים ב-20 נקודות הפרש, אבל בהפסקה הפער עמד על 3 נקודות בלבד לזכות האורחת. אגב, בשני המפגשים אשתקד הפתיעו הצרפתים את הקטאלנים, אבל אלי אקובו לבדו לא הצליח לשחזר את ההישג על אף שסיים עם 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully