וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "עייפות? כל השחקנים ישחקו כמה שנצטרך אותם"

18.11.2021 / 17:05

מאמן מכבי תל אביב לא חושש מעייפות לקראת המשחק בשישי נגד אולימפיאקוס (21:00) והתייחס לאקסים דורסי ואייסי שיפגוש: "מכירים אותם טוב מאוד, יש להם סגל עמוק ונצטרך להתייחס לאולימפיאקוס כיחידה אחת"

תקציר: ברצלונה - ולנסיה 87:79/ספורט1

השבוע העמוס של מכבי תל אביב יימשך מחר (שישי, 21:00) כשהצהובים יפגשו את אולימפיאקוס פיראוס בהיכל השלום והאחווה. הצהובים מדורגים במקום הרביעי בטבלת היורוליג עם שבעה ניצחונות ושלושה הפסדים, ומגיעים אחרי הניצחון על מונאקו אמש, ואילו ליריבתם היוונית יש ניצחון אחד פחות והם הפסידו במשחקם ביום רביעי לאנדולו אפס.

כבר בחדר ההלבשה בתום הניצחון על מונאקו דרש המאמן יאניס ספרופולוס משחקני הקבוצה לשים את הניצחון הנאה מיום רביעי מאחוריהם. במכבי יודעים שהמשחק הנוכחי נגד אולימפיאקוס הוא בגדר הזדמנות לפתוח פער בקרב על הפלייאוף ולרשום ניצחון חוץ ראשון העונה על קבוצה שנחשבת מועמדת בכירה לפלייאוף.

אנטה ז'יז'יץ' שחקן מכבי תל אביב עם סקוטי ווילבקין. דני מרון
יעמדו בעומס? ווילבקין וז'יז'יץ'/דני מרון

אחת השאלות הגדולות לקראת ההתמודדות היא שאלת העייפות. חלק מהשחקנים הבכירים של הצהובים, ביניהם סקוטי ווילבקין, ג'יימס נאנלי ואנטה ז'יז'יץ', שיחקו דקות רבות גם בניצחון בהארכה כפולה על הפועל אילת, וגם בניצחון אמש, ובמכבי חוששים כי יהיו מותשים לקראת המשחק ביוון. למרות זאת, בצוות המקצועי לא צפויים לתת להם הנחות, והם אמורים שוב לשחק לפחות כ-25 דקות כל אחד.

"הדבר החשוב ביותר עבורנו זה לשכוח מהמשחק האחרון, זה בק טו בק, משחק שדורש אנרגיה", אמר יאניס ספרופולוס לקראת ההתמודדות, "יש לאולימפיאקוס רוטציה ארוכה, שחקנים שיכולים לקלוע הרבה בכל יום נתון, הם משחקים טוב מאוד ביחד. ראיתם שהם היו קרובים לנצח את אפס והפסידו ברבע האחרון, אנחנו מצפים למשחק קשה, צריכים להיות מוכנים להגיב במשחק הקשה הזה".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
יפגוש פרצופים מוכרים. ספרופולוס/דני מרון

לגבי שאלת העייפות והמפגש עם האקסים של הצהובים, טיילר דורסי וקווינסי אייסי אמר המאמן היווני: "ננסה לעשות הכי טוב מבחינת אנרגיה, כל השחקנים ישחקו כמה שנצטרך אותם, הם צריכים להיות מוכנים. נצטרך לשלוט בקצב המשחק, ולשלוט בריבאונד, אם לא נשחק הגנה טובה נתקשה כי הם מאוד מאורגנים ומסוכנים. אנחנו מכירים טוב מאוד את טיילר וקווינסי, הם היו כאן, יש להם סגל עמוק, צריכים להתמקד בהם כיחידה אחת. צריכים לחשוב על מה כל אחד עושה טוב ואיך עוצרים אותו".

מכבי קיימה היום בשעות הבוקר המאוחרות אימון קל מאוד, שנגע בעיקר בדגשים לקראת המשחק נגד אולימפיאקוס, והמריאה בשעות הצהריים ליוון מלווה שוב בכ-50 אוהדים שיהיו על המטוס, מרוחקים מהשחקנים לפי כללי הקורונה. מחר תקיים הקבוצה אימון נוסף בשעות הבוקר, ותדריך וידאו מסכם לקראת ההתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully