וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אבידל הודה שניהל רומן עם קירה חמראווי, אשתו ביקשה להתגרש

חיית אבידל פרסמה הודעה לתקשורת ובה סיפרה כי נפרדה מבעלה, שנאלץ לחשוף בפניה כי ניהל מערכת יחסים עם כדורגלנית פריז סן ז'רמן שהותקפה

חמשת שערי השבוע, 17.11/ספורט1

אשתו של אריק אבידל, חיית, פרסמה היום (שישי) הודעה לתקשורת ובה הודיעה על פרידה מבעלה, שחקן העבר הצרפתי ומנהלה המקצועי של ברצלונה עד קיץ 2020, כל זאת שלושה ימים אחרי הדיווחים על כך שהיא חשודה בתקיפת קירה חמראווי, כדורגלנית פריז סן ז'רמן.

חיית הודיעה על רצונה להתגרש מאריק לאחר שהוא הודה בפניה כי ניהל מערכת יחסים רומנטית עם חמראווי, כיום שחקנית פריז סן ז'רמן שאותה הוא הכיר בתקופתו כמנהל המקצועי של הבלאוגרנה, אז חמראווי הייתה כדורגלנית ברצלונה. כזכור, חמראווי הותקפה לפני שבועיים על ידי שני רעולי פנים שפגעו בה ברגליה ובידיה ותחילה המחשבה הייתה שהיא הותקפה על ידי חברתה לקבוצה שרצתה לתפוס את מקומה בהרכב, אלא שהחקירה שינתה כיוון והתמקדה במשפחת אבידל לאחר שהתגלה כי מכשיר הטלפון הנייד של חמראווי רשום על שמו של כוכב העבר והיא גם טלפנה אליו ביום שאחרי התקיפה.

אריק ואשתו חיית אבידל. Jean Catuffe, GettyImages
נראה שזו רק תחילת הפרשה. חיית ואריק אבידל/GettyImages, Jean Catuffe

בהודעתה לתקשורת היום, חיית גם אישרה כי הידיעות בכלי התקשורת אודות הקשר האפשרי של אריק אבידל לקירה חמראווי הן שהובילו לווידוי שלו בפניה על הרומן מחוץ לנישואים שניהל עם הכדורגלנית. השניים צפויים להיחקר בקרוב במשטרת ורסאי ובשלב זה עורך דינו של כוכב העבר מסרב להגיב לפרסומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully