וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה להפועל חיפה: אלון תורג'מן סובל מקרע וייעדר כחודש וחצי

19.11.2021 / 16:11

מלך שערי ליגת העל נפגע במשחק האימון נגד הפועל עכו ובהתאם לבדיקות הראשוניות שעבר בבית החולים רמב"ם, ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

החשש של אלון תורג'מן ושל אנשי הפועל חיפה התאמת. אתמול (חמישי) נפגע מלך שערי ליגת העל במהלך משחק אימון נגד הפועל עכו (1:1) ומיד עם ירידתו מכר הדשא אמר לאנשי הקבוצה שהוא מרגיש קרע בשריר הירך האחורי, ואכן התבשרו היום בכרמל שתורג'מן ייעדר בין ארבעה לשישה שבועות.

תורג'מן התייצב בבית החולים רמב"ם לבדיקות ראשוניות וההערכה הראשונית שניתנה היא שהחלוץ סובל מקרע בשריר הירך האחורי. בהפועל חיפה מקווים שזמן ההחלמה ייארך כחודש, אולם נראה כי התקופה תהיה מעט ארוכה יותר. זו כמובן מכה לא פשוטה לאלישע לוי ולהפועל חיפה לאור יכולתו הנפלאה של תורג'מן, שכבש העונה 9 שערים ב-9 מחזורי ליגה.

אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
מכה לא פשוטה להפועל חיפה. אלון תורג'מן/מאור אלקסלסי

תורג'מן, כמו יתר השחקנים וכן אנשי הצוות המנהלתי והמקצועי, נכחו היום בהלוויה של אחותו של קשר הקבוצה, חנן ממן. אל ההלוויה הגיעו מעל מאה אנשים, ביניהם גם שחקני עבר ששיחקו עם ברוך ממן דוגמת משה סלקטר, ציון מרילי ואברהם אבוקרט. גם מאמניו בעבר של חנן ממן, ניר קלינגר וטל בנין הגיעו לחלוק כבוד, כמו גם שחקני ליגת העל ביניהם בן ביטון, עומר אצילי, רמי גרשון ועידן ורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully