וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל סערת חוגג: בית"ר ניצחה 0:2 את נס ציונה, עדי ורוטמן כבשו

19.11.2021 / 12:34

על רקע מעצר הבעלים, הקבוצה מהבירה סימנה וי על משחק אימון מול היריבה מהלאומית. נציגי הנבחרות נעדרו, חמישה שחקני נוער שותפו

בווידאו: חוקרי המשטרה במשרדי בית"ר ירושלים/צילום: רוני כנפו

בצל הסערה סביב מעצרו של משה חוגג בפרשת "המשחק הגדול", ערכה היום (שישי) בית"ר משחק אימון מול סקציה נס ציונה בו ניצחה 0:2. בית"ר חסרה את שחקני הנבחרות - איתמר ניצן ואוראל דגני מהנבחרת הבוגרת ואביאל זרגרי מהנבחרת הצעירה - שקיבלו עוד כמה ימי חופש, אבל גילתה עליונות מול היריבה מהלאומית ברוב שלבי המשחק, שנערך במתחם האימונים של הקבוצה בבית וגן.

ארווין קומאן העמיד את ההרכב הכי חזק שעמד לרשותו, וחיכה 38 דקות עד לשער היתרון, עליו היה חתום תמיד כדי עם בעיטה בנגיעה לחיבורים מחוץ לרחבה. בדקה ה-75 נקבעה תוצאת המשחק, לאחר ששחקן הנוער כדי יונה הוכשל ברחבה ולירן רוטמן דייק מהנקודה הלבנה. בסך הכל שולבו במשחק חמישה שחקני נוער שמתאמנים עם הקבוצה בשבוע האחרון, ויחזרו לאימונים עם הקבוצה המקורית שלהם בתחילת השבוע.

תמיר עדי, בית"ר ירושלים. באדיבות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שער יפה. תמיר עדי היום/אתר רשמי, באדיבות בית"ר ירושלים

מחר יקבלו שחקני בית"ר יום חופש וביום ראשון בערב יתקיים אימון הקבוצה שיתחיל את ההכנות למשחק נגד הפועל חדרה בשבת.

ההרכב הפותח: נתנאל דלויה, מקס גרצ'קין, דוד חוג'ה, אופיר קריאף, אורן ביטון, עמית הרמן, עומר לקאו, תמיר עדי, לירן רוטמן, אדווין ג'סי, ניב זריהן. כן שותפו: נהורי דבוש, עדי יונה, רון נולמן, דוד דגו וסער אלמוזנינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully