וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגרה? רועי ריינשרייבר וזיו אדלר זומנו לשפוט בליגה היוונית

19.11.2021 / 14:03

בזמן שהקבוצות בפגרה, השופטים ממשיכים לעבוד. ריינשרייבר יצא ליוון עם קווניו וינהל את משחקה של אריס בשבת. אדלר, שיוצב בעמדת ה-VAR, ישאר גם למשחקה של פאוק בראשון

קליפ כל שערי המחזור ה-9 בליגת העל/ספורט1

בסוף השבוע הקרוב שוב תהיה פגרה בליגת העל בכדורגל, אבל חלק מהשופטים דווקא יעבדו. כזכור בשבת הקרובה תהיה פגרת שזרוע, אחרי בשבת שעברה לא התקיימו משחקים עקב פגרת הנבחרות. עם זאת, במרבית הליגות באירופה ישחקו בסוף השבוע, וביוון ניצלו זאת כדי להזמין שופטים מישראל למחזור הקרוב.

שופט הכדורגל רועי ריינשרייבר. ., מאור אלקסלסי
ממשיך לעבוד בזמן שהקבוצות בפגרה. ריינשרייבר/מאור אלקסלסי, .

מחר (שבת) ישפוט רועי רינשרייבר את משחק הליגה בין אריס סלוניקי לעולה החדשה ג'יאנינה. ריינשרייבר יצא ליוון יחד עם קווניו, דוד ביטון ושגיא מצמבר. אל השלישייה הזו הצטרף גם שופט ה-VAR זיו אדלר, שיהיה אחראי על הווידאו במשחק הזה.

אדלר נתפס בעיני איגוד השופטים כשופט ה-VAR המוצלח ביותר העונה, ויש מחזורים בליגת העל בהם הוא מקבל שיבוץ לשני משחקים. גם ביוון שמעו על כך וביקשו מאיגוד השופטים שאדלר יישאר גם למשחק בראשון בין אטרומיטוס לפאוק סלוניקי, ובמהלכו הוא יהיה שוב שופט ה-VAR. אדלר פרש משיפוט פעיל במגרשים בסוף העונה שעברה.

זיו אדלר, שופט כדורגל. דני מרון
שופט וידאו מוערך. אדלר/דני מרון

יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה בה מוזמנים שופטים מישראל לשפוט ביוון, שם מאוד מקובל להזמין שופטים מחו"ל כדי לשפוט את משחקי הליגה, בעיקר את אלו הרגישים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully