וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן שמיט מצטרף לצוות האימון של נבחרת הנשים בג'ודו

15.11.2021 / 19:25

הצרפתי, שבימיו על המזרן זכה בארד באליפות העולם ובמשחקים האולימפיים בטוקיו אימן שתי מדליסטיות, ייכנס לנעליה של איבון בוניש בצוותו של שני הרשקו

קבלת הפנים של נבחרת הג'ודו הישראלית אחרי טוקיו 2020/צילום: ניר אהרונסון

מאמן חדש מצטרף לנבחרת הנשים בג'ודו: שני הרשקו החליט לצרף אליו את הצרפתי אלן שמיט, שבמשחקים האולימפיים האחרונים בטוקיו אימן שתי מדליסטיות. שמיט ייכנס מסוף החודש לנעליה של איבון בוניש האוסטרית, שעבדה בנבחרת בשנים האחרונות ומונתה למאמנת הנבחרות של אוסטריה.

אלן שמיט, ג'ודאי עבר צרפתי. Buda Mendes, GettyImages
מצטרף לצוות של הרשקו. אלן שמיט/GettyImages, Buda Mendes

שמיט, בעברו ספורטאי אולימפי ומדליסט הארד באליפות העולם, מתמחה באימון נשים, בשנים האחרונות מאמן מאמן מועדון נשים צרפתי ומלווה כמאמן אישי ספורטאיות רבות, כשהבולטת ביניהן היא מדלין מלונגה, מדלסיטית הכסף מטוקיו באישי וזוכת הזהב הקבוצתי וזאת בנוסף לתואר אלופת העולם. ספורטאית בולטת נוספת של שמיט היא מרגו פינו, אלופת אירופה, מדליסטית באליפות העולם וזוכת הזהב הקבוצתי בטוקיו.

מאמן הנבחרת, שני הרשקו אמר היום על צירוף שמיט: "לאחר התייעצויות עם משה פונטי, החלטנו לצרף את אלן שמיט. בשנים האחרונות הוא מאמן מועדון מוביל בצרפת וההצלחות שלו מוכחות, הוא נבחר לאחר שבחנו מספר אופציות לתפקיד. אני בטוח שהניסיון המוכח שלו,עם ספורטאיות מובילות ברמה העולמית יעזור לנבחרת ולי לעמוד ביעדים שהצבנו לקראת המשחקים האולימפיים בפריז 2024".

יושב הראש משה פונטי הוסיף: "שמח שמצטרף אלינו מאמן מצוין בדמותו של אלן, ואני בטוח שהוא יתרום רבות לצוות של הנבחרת ולספורטאיות. מבורך בעיני שמצטרף אלינו מאמן שמגיע ממדינה מובילה כמו צרפת, עם השגים, מסורת ויכולת. זה גם מעיד על הדרך בה תופסים את הנבחרת שלנו בעולם. מאחל לו ולשני הצלחה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully