וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל מתגייסת למאבק באלימות החברתית בבתי הספר

עודכן לאחרונה: 15.11.2021 / 11:26

ההתאחדות לכדורגל תארח במשחק נגד איי פארו (21:45) 150 ילדים והוריהם מעמותת "ים של חברים", המתמודדים עם קושי חברתי יומיומי

ביברס נאתכו במסר לעמותת "ים של חברים"/ההתאחדות לכדורגל

ההתאחדות לכדורגל ונבחרת ישראל מצטרפות למאבק הלאומי ומוציאות כרטיס אדום לאלימות בבתי הספר ולחרמות, שפוגעים בכל כך הרבה ילדים. למשחק האחרון של הנבחרת במסגרת מוקדמות המונדיאל, הערב (שני) מול איי פארו, הוזמנו על ידי ההתאחדות 150 ילדים והוריהם מעמותת "ים של חברים", המתמודדים עם קושי חברתי יומיומי.

על מסכי הלד באצטדיון בנתניה תופיע סיסמת הקמפיין "חרם?! לא בבית ספרנו. מוציאים כרטיס אדום לאלימות החברתית בבתי הספר", ושחקני הנבחרת מנור סולומון והקפטן ביברס נאתכו פרסמו סרטוני תמיכה במי שנפגעו.

מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
מוציאים כרטיס אדום לאלימות חברתית. מנור סולומון/אודי ציטיאט

יוסי שרעבי, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אמר: "התגייסנו בכל הכוח כדי לחזק ולחבק את מי שנפגעו מחרמות ומאלימות קשה, לעזור להם לצמוח מחדש ולהעביר מסר ברור - עד כאן! הכדורגל הוא זירה שבה לכל אחד יש מקום וחדר ההלבשה של נבחרות ישראל הוא מופת לחברות וערבות הדדית. הילדים שיהיו אתנו הערב ביציעים הם זריקת העידוד הטובה ביותר עבור שחקני הנבחרת ואני מקווה שנשמח אותם ונעניק להם את הכוח והתמיכה להמשיך קדימה יחד אתנו".

לדף הפייסבוק של עמותת "ים של חברים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully