וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "לא רציני להתייחס לעצמי כמועמד לנבחרת הבוגרת"

15.11.2021 / 19:19

מאמן הצעירה הדף את השמועות לקראת המשחק החשוב מול הונגריה (שלישי, 19:40), הוא ובלוריאן החמיאו לרוטנשטיינר: "למדנו הרבה"

אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל הצעירה, והבלם אור בלוריאן מדברים לפני המשחק נגד הונגריה/צילום: יותם רונן. עורך וידאו: ניר חן

הנבחרת הצעירה של ישראל נמצאת בעמדה מצוינת בכל הנוגע למאבקי ההעפלה ליורו עד גיל 21 שייערך בקיץ 2023. אחרי חמישה משחקים בקמפיין, ישראל עם ארבעה ניצחונות והפסד בודד בגרמניה, במשחק בו שחקניו של אלון חזן הוליכו עד הדקה ה-88, אבל בסופו של דבר נכנעו 3:2.

בשבוע שעבר הנבחרת הצעירה ניצחה 0:4 קליל במיוחד בסן מרינו ומחר (שלישי, 19:40) היא תארח בפתח תקווה את נבחרת הונגריה, במשחק חשוב מאוד אם ישראל רוצה לשמור על סיכויים ממשיים להעפיל לאליפות אירופה או לכל הפחות לפלייאוף. ערב המחזור השישי ישראל עם 12 נקודות, בדיוק כמו המוליכה גרמניה, בעוד הונגריה עם 7 נקודות ועוד לפניה ניצבת פולין, שהביסה 0:4 את גרמניה בשבוע שעבר ובכך קפצה למקום השלישי עם 9 נקודות במאזנה.

מאמן הנבחרת אלון חזן אמר לקראת המשחק: "הדרישה שלנו מעצמנו לקראת כל משחק היא שלוש נקודות. אנחנו עובדים קשה וזו נבחרת טובה וצנועה שרוצה להצליח בכל משחק מול כל יריבה. הונגריה זו יריבה חזקה וראויה ואנחנו מתייחסים לזה כך". על החזרה של עומרי גנדלמן לסגל הנבחרת הצעירה אמר: "גנדלמן שחקן שלנו מתחילת הקמפיין, אבל ברגע שהבוגרת צריכה אז אנחנו עומדים לרשותה. אחרי המשחק וילי ואני דיברנו והוא גילה ג'נטלמניות כדי להירתם למשימה של הנבחרת הצעירה. גנדלמן חשוב כמו כל השחקנים, אבל גם בלעדיו יש שחקנים טובים ואנחנו לא נשענים על שחקן כזה או אחר".

על מעמדו של וילי רוטשטיינר בנבחרת הבוגרת אמר חזן: "אנחנו לא יודעים אם וילי מסיים או ממשיך. יש משחק הערב. הוא איש כדורגל טוב, אבל יש אנשים שאמונים על ההחלטה. היה לי הרבה מה ללמוד מוילי בתור איש כדורגל ואדם וזכיתי לעבוד לצידו. אני אוהב לעבוד עם אנשים עם ידע, ולווילי יש הרבה ידע".

אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל הצעירה. יותם רונן
מתרכז בתפקידו הנוכחי. אלון חזן/יותם רונן

על כך ששמו עלה בבורסת השמות כמועמד לנבחרת הבוגרת אמר: "לא שמתי שקל אחד בבורסה כל חיי, אז אני לא מתעסק בבורסות. אני כל כך אוהב לאמן בנבחרת הצעירה, רק התחלתי תהליך וזה יהיה לא רציני להעמיד את עצמי כמועמד. יש פה משימה ארוכה עם הנבחרת הצעירה, אני אוהב את העבודה עם הדור הצעיר. עד שיגיע הרגע הנכון לקפיצת מדרגה ייקח זמן, כרגע יש משימה ותנו לי להתעסק בה. הצרכים שלי ושל הנבחרת זהים".

גם הבלם של הנבחרת אור בלוריאן דיבר על המשחק ועל המאמן של הנבחרת הבוגרת: "אני נמצא היכן שאומרים לי להיות. אם יגידו לי להיות בנבחרת הנערים, אני אהיה שם. כרגע אני פה ורוצה לעשות הכי טוב שלי פה. הונגריה נבחרת מצויינת, התכוננו אליה והולך להיות משחק לא קל. אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים להגיע ליורו וכשנגיע לשם אז נחשוב גם רחוק יותר, כולם מרגישים את זה וזו המטרה שלנו. אני חושב שוילי קידם אותי בהבנת המשחק ובקצב המשחק. הקצב בנבחרת ובקבוצה זה אחרת לגמרי. הוא איש מקצוע טוב".

אור בלוריאן, בלם נבחרת ישראל הצעירה. יותם רונן
"וילי קידם אותי בהבנת המשחק ובקצב המשחק". בלוריאן/יותם רונן

כשנשאל על ההיענות הנמוכה מצד הקהל, הפתיע בלוריאן כשסיפר שכל שחקן ואיש צוות יביא עשרות אוהדים מטעמו. "כל שחקן פה יביא המון אנשים והלוואי שיצליחו למלא את האיצטדיון. אנחנו צריכים את התמיכה, אתם תראו נבחרת שלא נרתעת ויוזמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully