וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "משחק יפה לא היה היום, אבל הייתה מלחמה"

13.11.2021 / 22:06

מאמן הפועל תל אביב נשם לרווחה לאחר ה-62:67 על הפועל חולון, והגיב לביקורות: "אני מאמן טוב מאוד, הגעתי להישגים בכל מקום"

בהפועל תל אביב נשמו לרווחה הערב (שבת). הקבוצה של דני פרנקו הגיעה למפגש עם הפועל חולון במחזור השישי בליגת העל כשהיא עם ניצחון אחד בחמישה מחזורים ועם לא מעט לחץ, והצליחה להשיג ניצחון קשה, 62:67. ג'קובן בראון הוליך את קלעי המנצחת עם 15 נקודות, כאשר ג'י. פי טוקוטו בלט גם הוא עם דאבל דאבל שכלל 11 נקודות ו-15 ריבאונדים. הפורוורד הוסיף גם איבודים, כאשר האיבודים (21) והכדורים החוזרים (45) עם נתוני המשחק מבחינת האדומים.

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו אמר בסיום: "אנחנו לא קבוצת ההגנה הכי גדולה בליגה, והתחלנו את העונה הזאת לא כמו שאנחנו רוצים. יש לנו שחקנים שאנחנו מאוד אוהבים, אבל חלק גדול מהם התחיל את העונה במצב גופני כזה או אחר, אבל כן רוצים, חיוביים ועובדים יוצא מן הכלל. ואז הדברים לא מסתדר כל כך טוב, זה קורה בקבוצות שמתחת לאור הזרקורים, קבוצות עם קהילה גדולה וקהל גדול.

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
ניצחון שני העונה. פרנקו/אודי ציטיאט

על המשחק שהתפתח הערב: "משחק יפה לא יכל להיות היום, יכלה להיות מלחמה, הייתה מלחמה, אני גאה בשחקנים ומרגיש אותם ביום יום. הרבה מאיתנו מלוכדים וביחד, זו סיטואציה שקורית בקבוצות האלה. צריך לדעת להתמודד עם זה. לנצל את הימים האלה ולדעת לצאת מחוזקים. כולם כמערכת עשו עבודה יוצאת מן הכלל בשבוע הזה, ושמח ששחקנים ידעו להגיב עם מלחמה, בעיקר בשביל הקהל שלנו, זה מגיע גם להם שיראו קבוצה לוחמת ומנצחת נגד קבוצה איכותית כמו חולון. עכשיו לרדת לקרקע ולהתכונן למשחקים הבאים".

על אוהדי חולון ועל הביקורות נגדו: "לפני לא מעט שנים אימנתי בהפועל חולון, גדלתי שם כשחקן כדורסל, הייתי ביציע מאחורי הספסל ומה שאמרתי למאמן לא הרבה היו אומרים. אני מכיר את זה ומבין הכל. להגיד שהמקצוע הזה הוא כיף, זה לא. יש לנו חיידק מסוים. עברתי מספיק דברים, כיף זה לא, אני מאמן כדורסל טוב מאוד, כמעט בכל קבוצה שאימנתי הגענו להישגים יפים".

מאוריציו בוסקאליה, מאמן הפועל חולון. דני מרון
אחוזים רעים מהשדה לשחקניו. בוסקאליה/דני מרון

מאמן הפועל חולון מאוריציו בוסקאליה: "אני לא קורא את הסטטיסטיקה כמנהג, אבל היום צריך להסתכל על דבר אחד משם. לפני שאדבר על האמוציות והמשחק הרע שלנו כי הם שמו לחץ טוב מאוד על המגרש. המחצית הראשונה הייתה טובה, כשאתה מתרכז בהגנה, זה נורמלי להחטיא. רצינו תוצאה נמוכה, אבל 67 נקודות מ-27 אסיסטים, כל סל בא מאסיסט, 28 מול 55 ריבאונדים לטובתם. 5 מ-32 ל-3, במחצית הראשונה החטאנו זריקות פנויות. אמרתי לשחקנים לא להילחץ, להמשיך לדחוף. שברנו את הנעת הכדור שלנו עם זריקות מהירות, שברתי את הרוטציה שלנו, ויכולתי לעשות עבודה טובה יותר. בכנות".

מאמן הסגולים המשיך: "אנחנו צריכים ללמוד שההחטאות הן לא הבעיה העיקרית שלנו, ואנחנו מחטיאים הרבה. אנחנו יכולים להתחיל את הרבע הרביעי עם תחושה שזה משחק צמוד, ובסוף זה 2-3 מהלכים התקפיים ו-2-3 מהלכים הגנתיים. האנרגיה והלחץ שגרמו לנו להחטיא זריקות והעבודה שלהם על הריבאונד. אנחנו יכולים לעשות עבודה יותר טובה, גם אני בניהול הרוטציה. אני מקווה שהמשחק הזה הוא צעד נוסף בתהליך הצמיחה שלנו".

שאר משחקי המחזור השישי בליגת העל:

מכבי תל אביב - הפועל אילת (ראשון, 19:30)
הפועל גליל עליון - הפועל גלבוע/גליל (ראשון ,19:40)
הפועל חיפה - מכבי ראשון לציון (שני, 19:30)
בני הרצליה - הפועל ירושלים (שני, 20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully