וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצרו באדום: הפועל תל אביב ניצחה 62:67 את הפועל חולון

אחרי שגברה על מכבי תל אביב במחזור הקודם, קבוצתו של מאוריציו בוסקאליה נכנעה מול הנציגה השנייה מהעיר. 15 נקודות של ג'ייקובן בראון נתנו לדני פרנקו ניצחון שני העונה והרבה אוויר לנשימה

אחד המשחקים המסקרנים שיש לליגת העל בכדורסל להציע הוא בין הפועל תל אביב להפועל חולון. הערב (שבת), האדומים אירחו את הסגולים כשהם עם במצב לא טוב בטבלה, אך השיגו ניצחון 62:67 משמעותי שהעלה אותם למאזן 4:2.

המחצית הראשונה התאפיינה בתוצאה מאוד נמוכה, והאורחת הוליכה 8:12 אחרי עשר דקות. בר טימור החזיר את קבוצתו של דני פרנקו למשחק, אך חניכיו של מאוריציו בוסקאליה הוליכו 23:28 בירידה להפסקה. שתי הקבוצות העלו קצב בהתקפה ברבע השלישי, כאשר ג'ייקובן בראון ומייקל קייזר נאבקים על ההובל וסיימו את הרבע ב-47:47. גיא פניני העלה את האורחת ליתרון עם שלשה גדולה, אך בראון, יחד עם ג'יימס יאנג, השתלט על המשחק לקראת הסיום ומספר פעולות גדולות סידרו למארחת ניצחון יוקרתי. עבור חולון מדובר בהפסד שני העונה בליגה, והם עומדים על מאזן 2:4.

בראון הוביל את המנצחת עם 15 נקודות, ג'יי. פי. טוקוטו סייע עם דאבל דאבל מרשים של 11 נקודות ו-15 ריבאונדים. 17 נקודות של מייקל קייזר לא הספיקו עבור הסגולים.

בר טימור שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
הפועל תל אביב השיגה ניצחון נחוץ. טימור/אודי ציטיאט

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת התקשתה לקלוע בפתיחה, כשכריס ג'ונסון קלע נקודות ראשונות עבורה כבר יותר משתיים וחצי דקות. שתי הקבוצות הציגו משחק מבולגן, הרבו לאבד ולהחטיא, כאשר שלוש דקות לסיום הרבע הראשון עמדה התוצאה על 6:6. חולון סגרה ריצת 2:10 וירדה ביתרון 8:12 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

האורחת סגרה ריצת 2:14 ועלתה ליתרון 8, אך דקות טובות של בר טימור סייעו למארחת לרוץ 0:8 ולקבוע 16:16. רפי מנקו הציג יכולת טובה מול קבוצתו לשעבר בעוד ג'ייקובן בראון ודוואן הרננדז עשו פעולות טובות בצד השני. ג'יי.פי טוקוטו ששלט לגמרי בריבאונד התקשה לייצר נקודות, והפועל חולון סיימה מחצית ראשונה מבולגנת עם יתרון 23:28.

רבע 3:

האדומים קלעו את חמש הנקודות הראשונות של המחצית, ובראון קבע 28:28 עם קליעה מחוץ לקשת. האורחת הגיבה בחמש נקודות משלה ושלשה של ג'ונסון קבעה 28:33 סגול. המארחת המשיכה להיצמד ליריבתה, ובראון העניק לה יתרון 37:38. האוהדים המקומיים זרקו חפצים לפרקט עם חזרתו למגרש של גיא פניני. הפורוורד הישראלי הגיב עם אסיסט יפה למייקל קייזר. ניב משגב צלף מחוץ לקשת, ג'יימס יאנג קלע שלוש פעמים מקו העונשין וקבע 47:47 בסיום הרבע.

רבע 4:

שלשה של גיא פניני העניקה לאורחת יתרון 51:54, האדומים הגיבו ובר טימור קבע 54:56 לקבוצתו עם שלשה. בראון צלף שלשה אדירה שתי דקות לסיום שהעלתה את המארחת ל-58:61. חצי דקה לסיום, בראון הוסיף סל קשה נוסף ומסר אסיסט ליאנג שהטביע וקבע 58:65. עידן זלמנסון סגר סיפור מקו העונשין, 62:67 להפועל תל אביב בסיום.

עוד בוואלה! ספורט

מכה אחת יותר מדי? על המשבר של הפועל תל אביב ודני פרנקו

לכתבה המלאה

קלעו להפועל תל אביב: ג'ייקובן בראון 15, ג'יימס יאנג 12, ג'יי פי טוקוטו (15 ריבאונדים) ובר טימור 11 כ"א, עידן זלמנסון 10, דוואן הרננדז 5, רז אדם 3. שותפו ולא קלעו: גיל בני, לוטן אמסלם, יונתן שולדבראנד.

קלעו להפועל חולון: מייקל קייזר 17, כריס ג'ונסון 10, רפי מנקו ומארק אוגדן 8 כ"א, ניב משגב 7, סטיבן גריי וגיא פניני 5 כ"א, ג'ו רגלנד 2. שותף ולא קלע: פרדריק בורדיון.

שאר משחקי המחזור השישי בליגת העל:

מכבי תל אביב - הפועל אילת (ראשון, 19:30)
הפועל גליל עליון - הפועל גלבוע/גליל (ראשון ,19:40)
הפועל חיפה - מכבי ראשון לציון (שני, 19:30)
בני הרצליה - הפועל ירושלים (שני, 20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully