וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגנטינה נרגעו: ליאונל מסי צפוי לשחק נגד אורוגוואי וברזיל

הכוכב הצטרף לאימוני הנבחרת עם בשורה על הטבה משמעותית במצבו, אמור לקחת חלק בשני המפגשים הקרובים של האלביסלסטה במוקדמות המונדיאל

תקציר: ארגנטינה - אורוגוואי 0:3/ספורט1

בשורה טובה לא רק לאוהדי נבחרת ארגנטינה, אלא גם לאלו של פריז סן ז'רמן. הלילה (בין שני לשלישי) פורסם באתר הארגנטינאי "TYC" כי ליאונל מסי הצטרף לאימוני האלביסלסטה והוא צפוי ליטול חלק בשני משחקי מוקדמות המונדיאל הקרובים נגד אורוגוואי וברזיל.

מסי התלונן על כאבים בשריר לפני כעשרה ימים ולמרות זאת פתח בהרכב פריז סן ז'רמן במשחק הבית נגד האלופה הצרפתית ליל, אולם הוא הוחלף במחצית וכבר לא שותף בשני משחקיה הבאים של הקבוצה, בליגת האלופות נגד לייפציג (2:2) ובניצחון בבורדו (2:3) בסוף השבוע.

ליאונל מסי במדי נבחרת ארגנטינה. Marcelo Endelli, GettyImages
הגיע לארגנטינה עם בשורות נפלאות. ליאונל מסי/GettyImages, Marcelo Endelli

מסי נצפה בשבוע שעבר במדריד, בירת ספרד, שם עבר טיפולים במרפאה שבה כבר טופל בעבר, והיום הגיע לארגנטינה והצטרף לחבריו שזומנו לסגל על ידי המאמן ליאונל סקאלוני, שהתבשר על ידי מסי כי הטיפולים שעבר בשבוע האחרון עזרו לו משמעותית והוא צפוי להיות כשיר למשחקים הקרובים. בפריז סן ז'רמן זעמו על כך שארגנטינה כללה את מסי בסגל, אולם העדכון האחרון של הפרעוש טרף את הקלפים.

ארגנטינה תתארח בשבת באורוגוואי (01:00, ספורט1) ונראה כי במשחק זה מסי לא ישלים 90 דקות, אולם הוא ייטול חלק במפגש אם יתאמן כשורה בימים הקרובים. לאחר מכן, במשחק הגדול נגד ברזיל בלילה שבין שלישי לרביעי (01:30, ספורט1), מסי כבר צפוי לעלות בהרכב ולעמוד לרשות האלביסלסטה בכל 90 הדקות. יהיה מעניין לראות כיצד מאוריסיו פוצ'טינו ישתמש בו מיד לאחר הפגרה כאשר פריז תארח את נאנט בשבת הבאה (20 בנובמבר), ארבעה ימים לפני משחק ליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully