וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאו מסי אדם קשה ולא תקשורתי. גווארדיולה התעייף מהטיפול בו"

סרט דוקומנטרי חדש שייצא בצרפת מגולל סיפורים מפתיעים מהימים של הכוכב הארגטינאי בברצלונה: "אם היו מחליפים אותו, הוא החרים אימונים. פפ כל הזמן היה צריך ללטף לו את האגו. תשומת הלב שדרש הייתה כמעט בלתי נסבלת"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

סרט דוקומנטרי חדש שיוקרן בצרפת מגלה פרטים מפתיעים על ליאו מסי. היום (ראשון) פורסמו באתר RMC חלק מהעדויות של אנשים בברצלונה על הכוכב הארגטינאי, והן חושפות צדדים פחות מוכרים באישיותו.

"ליאו כדורגלן מבריק ומכריע, ספק אם יקום עוד שחקן כמוהו, אבל הוא גם אדם קשה שלא קל להסתדר איתו", אמר העיתונאי הצרפתי אלכסנדר ג'וליארד, שכתב ספר אודות מסי. "במשך שנים ברצלונה ידעה שצריך לטפל בו בכפפות של משי. הוא אחד שנפגע בקלות, ולפתור את הבעיות איתו זה עניין לא קל, כי יש לו בעיות תקשורת קשות והוא לא ישיר. כשמשהו מפריע לו, הוא שולח שליחים שידברו בשמו, או מתנהג בצורה לא רצינית באימונים".

פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה עם ליאונל מסי. Andres Kudacki, GettyImages
עבד קשה כדי להישאר קרוב אליו. מסי ופפ/GettyImages, Andres Kudacki

לדבריו של ג'וליארד, אחת הסיבות לשחיקה של פפ גווארדיולה בברצלונה ולכך שעזב בסופו של דבר, הייתה הטיפול האינטנסיבי שנדרש לעשות כדי להיות ביחסים טובים עם מסי. "לא פעם גווארדיולה נאלץ לנסוע לבית של מסי באופן אישי כדי לדברר אותו ולגרום לו להיפתח. אחרי שפפ היה מחליף אותו במשחק או לא היה פותח איתו בהרכב, הוא היה מחרים את האימונים. גווארדיולה חשש שהוא יאבד אותו, אז הוא לקח את המכונית שלו ונסע לבית שלו כדי לחפש אותו".

ג'וליארד טוען שמסי אדם שברירי וחלש, ושההתנהלות היומיומית שלו היא "קריאה לעזרה". "אתה כל הזמן חייב ללטף לו את האגו, כל הזמן חייב לתקשר איתו, להזכיר לו שאתה סומך עליו. בכל רגע נתון אתה צריך לוודא שאתה והוא בסדר אחד עם השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully