וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של דני פרנקו התערער: "לא מתקבל על הדעת לאן שנקלענו"

9.11.2021 / 8:39

מאמן הפועל תל אביב צפוי לעמוד על הקווים נגד הפועל חולון, אבל אם לא יחול שיפור ניכר במצב הוא עלול לשלם את המחיר: "זו אחריות מלאה שלו". ביקורת גם על טוקוטו ויאנג, ומדוע סופסל רז אדם?

פתיחת העונה החלשה של הפועל תל אביב המשיכה אמש (שני) כשהאדומים הפסידו בתום דרמה גדולה 99:97 להפועל גליל עליון בדרייב אין. זה היה הפסד הבית השני בשלושה משחקים של הקבוצה, והרביעי בחמישה משחקים, כשהפועל תל אביב עדיין לא פגשה אף אחת מהקבוצות שנחשבות לגדולות בליגת העל.

בעקבות ההפסד התערער מעמדו של דני פרנקו, שצפוי לעמוד על הקווים גם במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל חולון. בהפועל תל אביב קיימת ביקורת רבה על תפקודו של פרנקו מפתיחת העונה, וייתכן שהפסד ביום שבת יוביל לסיום דרכו במועדון.

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
הפסד בשבת יחרוץ את גורלו בהפועל תל אביב? דני פרנקו/דני מרון

"התוצאה מאכזבת מאוד, אסור היה לנו להפסיד את המשחק הזה", אמר אחד מאנשי הקבוצה לאחר המשחק, "המחצית הראשונה שלנו הייתה מהגרועות ביותר שהצגנו מאז שעלינו ליגה. זה היה אמור להיות משחק שאנחנו באים לטרוף את היריבה, ונכנסנו לבור עצום, הצלחנו לצאת ממנו ועדיין הפסדנו. יש לנו סגל ששווה הרבה יותר מזה, ואנחנו שוב מסתבכים בתחתית. לא מתקבל על הדעת לאן שנקלענו וזו אחריות מלאה של דני".

האדומים נקלעו לפיגור 18 במהלך המחצית הראשונה, והצליחו לצאת מהפיגור הזה באמצעות מחצית שנייה מדהימה של ג'ייקובן בראון שקלע 31 נקודות, מתוכן 26 נקודות בחצי השני. ביתרון 7 נקודות, סמוך לסיום, החלה הפועל תל אביב לבצע שורה של טעויות וכך איפשרה לגליל לעלות ליתרון 2, 20 שניות לסוף. ג'ייקובן בראון הצליח בשלשה להעניק יתרון, אך סל ניצחון של אייק איירובו שלח את הפועל מאוכזבת מאוד הביתה.

עוד בוואלה!

הפועל גליל עליון ניצחה את הפועל תל אביב, שלשת ניצחון לאירייבו

לכתבה המלאה
ג'ייקובן בראון, ג'יימס יאנג, הפועל תל אביב. דני מרון
התעלות של ג'ייקובן בראון לא סייעה להפועל תל אביב/דני מרון

מלבד הזר דוואן הרננדס, שקיבל רק 9 דקות, ביקורת בהפועל תל אביב גם על יכולתם של ג'יי פי טוקוטו, שאיבד את הכדור הקריטי בסיום המשחק, ושל ג'יימס יאנג. טוקוטו היה בספק למשחק בשל כאבים בקרסולו, אך עלה לפרקט ובסיום המשחק ביצע טעות קריטית. מנגד, בסביבת הקבוצה לא הבינו את ההחלטה לשתף את רז אדם לפחות מדקה אחת בהתמודדות בה הקבוצה נקלעת לפיגור כל כך גדול. "דני מחליף רוטציות והרכבים ממשחק למשחק בצורה קיצונית, פעם שולדבראנד מיובש, פעם רז. הקבוצה נעה מקיצוניות לקיצוניות", אמר אחד המקורבים למערכת.

מנגד, מי שקיבל פרגון רב היה לוטן אמסלם הצעיר שתרם 11 נקודות ב-14 דקות והראה עבודה הגנתית מצוינת. בדקות המשחק בהן שיחקה הפועל עם אמסלם וגיל בני, היא הצליחה למחוק את ההפרש הגדול בו הייתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully