וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי תל אביב: "עצרנו קבוצות יורוליג על פחות מ-70 נקודות"

9.11.2021 / 8:27

אחרי ההפסד בחולון ולפני המשחק החשוב במוסקבה, הצהובים מסרבים לייחס את הירידה ביכולת להיעדרות של ווילבקין. פניני העיר לעמי ביטון על התנהלות נאנלי

דני אבדיה מדבר אחרי המשחק מול טורונטו/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

המומנטום הנהדר של מכבי תל אביב נקטע אמש (שני) בחולון כשהצהובים הפסידו 88:82 להפועל חולון במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. היה זה הפסד הליגה השני של מכבי תל אביב, שבפעם הראשונה מאז עונת 2015/16 הפסידה שני משחקי ליגה בחמשת מחזורי הפתיחה של העונה.

שתי נקודות האור של הצהובים במשחק היו דריק וויליאמס שקלע 18 נקודות וג'יילן ריינולדס שהוסיף 15 משלו. מנגד הישראלים של הקבוצה, שבקושי משחקים ביורוליג, היו לא מספיק טובים, כשיפתח זיו קולע 7 נקודות ב-25 דקות, רומן סורקין מוסיף 8 נקודות ב-16 דקות, עוז בלייזר מקבל 9 דקות ולא קולע וג'ייק כהן לא עולה על המגרש.

המשותף לשני הפסדי הליגה הראשונים של הצהובים העונה היה העובדה שסקוטי ווילבקין לא שיחק, הפעם בשל פציעה קלה בקרסולו, אך במכבי סירבו לייחס את ההפסד לגארד הכוכב אלא ליכולת ההגנתית. "אנחנו עוצרים יריבות יורוליג על מתחת ל-70 נקודות, וחולון הגיעה מולנו כמעט ל-90", אמרו במועדון, "התקפית היינו טובים, אבל עשינו יותר מדי טעויות בהגנה".

יפתח זיו, ג'יימס נאנלי, שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
"יותר מדי טעויות בהגנה". שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

"התחלנו די טוב, הובלנו ברבע הראשון, בהגנה היינו לא מספיק טובים, החזרנו אותם וזה מה שעשינו לא בסדר", סיכם אנג'לו קלויארו, "קלענו מספיק נקודות, 82 נקודות. עצרנו את באסקוניה על 69 נקודות, אפשרנו להם יותר מדי נקודות".

הפורוורד גם התייחס לאווירה בחולון: "יש להם יתרון ביתי כאן, ברור כשיש לך קהל מהסוג הזה. בגלל זה אנחנו אוהבים לשחק בבית, זה מקשה לשחק באווירה כזאת".

גיא פניני, הפועל חולון. דני מרון
"לא היינו מספיק טובים, קשה לשחק באווירה כזאת". קלויארו/דני מרון

במועדון טענו אחרי המשחק כי ההפסד אמש לא אמור להשפיע לקראת המשחק ביום חמישי במוסקבה, "זו עונה ארוכה, ידענו שלא ננצח את כל המשחקים העונה, אנחנו נצטרך לחזור מחר, אימון קל ולהתחיל להתכונן לצסק"א", אמר קלויארו.

במהלך המשחק היו מספר תקריות בין שחקן מכבי תל אביב ג'יימס נאנלי לקפטן הפועל חולון גיא פניני. השחקן הוותיק ניגש בסיום המשחק למנהל הצהובים עמי ביטון והעיר לו על התנהגות נאנלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully