וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הרצף העגום: ז'וזה מוריניו דורש מרומא לחזק את הסגל

הג'אלורוסי ניצחו רק פעם אחת בחמשת המחזורים האחרונים באיטליה וגם הובסו בקונפרנס ליג, "המיוחד" מאוכזב מההעברות שבוצעו בקיץ והעביר רשימה של שחקני רכש אפשריים

תקציר: ונציה - רומא 2:3/ספורט1

ז'וזה מוריניו החל את דרכו ברומא עם שלושה ניצחונות רצופים בסרייה A והעפלה חלקה לקונפרנס ליג, אבל בחודשיים שחלפו מאז הוא שב תחת אש. מאז ההפסד 3:2 לוורונה ב-19 בספטמבר, רומא ניצחה רק ארבעה משחקים מתוך 11 שקיימה בכל המסגרות, בליגה האיטלקית היא ניצחה רק פעם אחת בחמשת המחזורים האחרונים וצנחה למקום השישי, כשגם באירופה היא אחרי תבוסה 6:1 בנורבגיה ובשבוע שעבר שוב לא הצליחה לנצח את בודו גלימט והסתפקה ב-2:2 ביתי מולה.

למרות זאת, היום (שני) דווח שמעמדו לא בסכנה ושהוא אף העביר לבעלי המועדון רשימת עם שמות של שחקני רכש פוטנציאליים לקראת חלון ההעברות בינואר. "המיוחד", כך נטען, מאוכזב מההעברות שביצעה הקבוצה בקיץ ומצפה לחיזוק הסגל, בוודאי בכל הנוגע לחיזוק מרכז השדה.

רובן לופטוס צ'יק, קשר צ'לסי. David Lidstrom, GettyImages
בדרך לבירת איטליה? רובן לופטוס צ'יק/GettyImages, David Lidstrom

בקיץ רומא הייתה קרובה לצרף את קפטן ארסנל, גרניט ג'אקה, אלא שהעסקה נפלה ברגע האחרון וכעת מוריניו דורש לצרף קשר. מכיוון שג'אקה פצוע ולאחר שהג'אלורוסי לא הצליחו להגיע לסיכום עם התותחנים על העברתו, סומנו מועמדים חדשים וגם הם מהפרמיירליג - קשר צ'לסי רובן לופטוס צ'יק וכן הארי ווינקס מטוטנהאם.

בנוסף לשניים האלו, מי שנמצא בראש סדר העדיפויות של מוריניו וראשי רומא הוא דניס זקאריה מבורוסיה מנשנגלדבאך, אך חוזהו של הקשר יסתיים בקיץ ועל כן הוא מעורר עניין רב גם אצל קבוצות פרמיירליג שעשויות להקדים את רומא במאבק על שירותיו.

שם נוסף שהוזכר הוא של מגן מנצ'סטר יונייטד, דיוגו דאלוט אותו מוריניו צירף אל השדים האדומים כשאימן את הקבוצה ב-2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully