וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה: יציעי עמידה ל-4 קבוצות פרמיירליג החל מינואר

עודכן לאחרונה: 8.11.2021 / 13:27

אחרי 30 שנה, זה חוזר: שר הספורט הבריטי הודיע שיונייטד, סיטי, טוטנהאם וצ'לסי יוכלו להציב באצטדיונים שלהן יציעי עמידה בתחילת 2022

קליפ שערי המחזור באנגליה/ספורט1

שר הספורט הבריטי נייג'ל האדלסטון הצהיר היום (שני) שארבע קבוצות מהפרמיירליג קיבלו אישור להשתמש החל מתחילת השנה הבאה ביציעי העמידה הבטוחים באצטדיונים הביתיים שלהן: צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם.

הארבע (יחד עם קארדיף מהצ'מפיונשיפ) יהיו הראשונות שיקבלו את הרישיון ליציעי העמידה, החל מה-1 בינואר 2022. זו תהיה הפעם הראשונה שבה יהיו יציעי עמידה בשתי הליגות הבכירות בכדורגל בוויילס ובאנגליה ב-30 השנים האחרונות.

יציע עמידה באצטדיון של טוטנהאם. GettyImages
מתי אצלנו? יציעי עמידה באצטדיון של טוטנהאם/GettyImages
אוהדי ארסנל, יציע עמידה, הייבורי. Arthur Jones, GettyImages
ניחוח של פעם. הייבורי/GettyImages, Arthur Jones
אוהדים של ר.ב לייפציג באצטדיון של מנצ'סטר סיטי, יציעי עמידה. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
מעקות בטיחות, נוח יותר לעמוד איתם מאשר בלעדיהם. האצטדיון של סיטי/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

בהצהרה מטעם הממשלה נמסר: "במשך שנים רבות, אוהדים פעלו למען החזרתם של יציעי העמידה. מחקר בלתי תלוי שנערך לאחרונה זיהה את הסיכונים הבטיחותיים הקשורים בעמידה מתמשכת באזורי ישיבה. הוא גם הוכיח את ההשפעה החיובית של פתרונות הנדסיים, כגון מושבים המשלבים מחסומים".

שר הספורט האדלסטון הוסיף: "אני שמח לאשר את חמשת המועדונים האלה, הגיע הזמן לבחון כראוי יציעי עמידה בטוחים בפרמיירליג לפני החלטה על פריסה נרחבת. הבטיחות היא ערך עליון. מגיע לאוהדים שיהיו להם אפשרויות שונות ליהנות ממשחק, ואעקוב בעניין אחר הניסיון הזה". כזכור, יציעי העמידה נאסרו בליגות הכדורגל הבכירות באנגליה אחרי אסון הילסבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully