וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשם סגול: הפועל חולון ניצחה 82:88 את מכבי תל אביב

בוסקאליה נהנה מ-13 שלשות שהנחילו לספרופולוס הפסד ליגה שני. וויליאמס ואוואנס הובילו את הצהובים ליתרון דו ספרתי, אך ג'ונסון ופניני דאגו למחוק אותו עד המחצית. גריי התחמם ברבע האחרון וסגר סיפור. האלופה עדיין ללא ניצחון ליגה בלי ווילבקין

המחזור החמישי בליגת העל בכדורסל ננעל הערב (שני) במפגש נהדר בין שתי קבוצות שמתיימרות להיפגש גם במשחק האחרון של העונה. בסיומו של ערב מותח, הפועל חולון הנחילה למכבי תל אביב הפסד ליגה שני העונה, 82:88.

הדאבליסטית, שלא רשמה להתמודדות את סקוטי ווילבקין, אנטה ז'יז'יץ' וקמרון טיילור, פתחה טוב את המשחק בזכות יכולת נהדרת של דרק וויליאמס וקינן אוואנס ואף עלתה ליתרון דו ספרתי. עם זאת, ברבע השני מאוריציו בוסקאליה ראה כיצד גיא פניני מתעלה שוב במשחק גדול ועם שתי שלשות מקטין את היתרון. כריס ג'ונסון העניק לאיטלקי את היתרון מחוץ לקשת, וחולון הוליכה 40:43 במחצית.

במרבית המחצית השנייה הצליחה חולון, שחיפשה להתאושש אחרי ההפסד להפועל ירושלים במחזור שעבר, לשמור על היתרון. ברבע השלישי התעלה גיבור מפתיע, ניב משגב, שקלע שתי שלשות כולל אחת שקבע 62:65 אחרי 30 דקות. ההתחממות מחוץ לקשת נמשכה גם ברבע האחרון, כאשר סטיבן גריי העניק לחולון יתרון 70:82 מבטיח. לרגע חששה חולון שהאלופה שוב תצליח לחולל קאמבק כשצימקה ל-82:86 בדקה האחרונה, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

סטיבן גריי וכריס ג'ונסון הובילו חמישה קלעים בדו ספרתי עם 14 נקודות, דרק וויליאמס וג'יילן ריינולדס בלטו אצל המפסידה עם 18 ו-15 נקודות בהתאמה. כשהיא עם חמישה ניצחונות רצופים ביורוליג, מכבי תקווה שההפסד לא ישפיע עליה לקראת המפגש המסקרן בחמישי בחוץ מול צסק"א מוסקבה

אוהדי הפועל חולון. דני מרון
אווירה חגיגית. אוהדי הפועל חולון/דני מרון
יאניס ספרופולוס, מאורציו בוסקאליה. דני מרון
בהתחלה עוד היו חיוכים. ספרופולוס ובוסקאליה/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1: קינן אוואנס מצא את רומן סורקין בתוך הצבע, הישראלי הסתובב וקלע מטווח קצר. לאחר מכן סורקין חסם את ג'ו רגלנד והוציא את הצהובים להתקפה מתפרצת שהסתיימה בסל של אוואנס. שתי שלשות רצופות של דרק וויליאמס קבעו 2:10. הסגולים התאוששו היטב ושלשה של רפי מנקו הקטינה את הפיגור ל-12:9. מנקו ומייקל קייזר קיזזו ל-22:19, ג'יימס נאנלי קלע שלשה עם סיום הרבע וקבע 19:27.

עוד בוואלה! ספורט

מכבי חיפה הגישה עתירה לבית הדין העליון בנוגע לגלן רייס ג'וניור

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב דרק וויליאמס. דני מרון
פתח טוב. וויליאמס/דני מרון

רבע 2: ג'יילן ריינולדס קלע את סל השדה הראשון של הרבע, כריס ג'ונסון הגיב מיידית והקטין ל-29:23. גיא פניני קלע שלשה, סחט עבירה והשלים מהלך של ארבע נקודות שקבע 29:27. אחרי שהצהובים קלעו שני סלים ברציפות, פניני צלף שלשה נוספת שהקטינה ל-33:32. המהפך המיוחל הגיע בזכות שלשה של כריס ג'ונסון, שקבע 35:37. יפתח זיו מצא בפינה את אנג'לו קלויארו, שצלף וקבע שוויון 40, רגלנד הגיב בשלשה משלו ובמחצית הסגולים הוליכו 40:43.

גיא פניני, שחקן הפועל חולון, שופט הכדורסל עמית בלק. דני מרון
עזר להפוך את התוצאה. פניני/דני מרון

רבע 3: קצב צבירת הנקודות ירד עם פתיחת המחצית השנייה, ג'ונסון קבע 43:45 מקומי וראה את אוואנס מבצע עבירה בלתי ספורטיבית. שלשה של ניב משגב נתנה לחולון את היתרון הכי גדול שלה עד לאותו רגע, 45:51. שלשה של וויליאמס הקטינה ל-52:50. שלשה נהדרת של רגלנד הגדילה ל-54:58. שלשה גדולה של משגב שברה שוויון לקראת סיום הרבע וקבעה 62:65 סגול.

ניב משגב, שחקן הפועל חולון, עובר את יפתח זיו, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
התעלה ברבע השלישי. משגב מול זיו/דני מרון

רבע 4: קלויארו העביר לצהובים את היתרון וקבע 65:66, אך סטיבן גריי ופרדריק בורדיון הגיבו מיד עם צליפות מחוץ לקשת, מארק אוגדן השלים ריצת 0:8 וקבע 66:73. שלשה נהדרת של רגלנד הגדילה את היתרון ל-67:76 ואילצה את יאניס ספרופולוס להזעיק פסק זמן רגע לפני שההתמודדות חומקת לו מבין הידיים, אך זה לא עזר וגריי הדהים עם שתי שלשות שקבעו 70:82. שלשה של ג'ון דיברתולומאו השלימה ריצת 0:7 שהקטינה ל-82:77. ג'יימס נאנלי סחט עבירה בשלשה בדקה האחרונה, אך קלע רק שתי זריקות שהקטינו ל-82:86. ג'ונסון סגר סיפור מהקו, 82:88 לחולון בסיום.

רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הפסד ליגה שני לצהובים. סורקין/דני מרון

קלעו להפועל חולון: כריס ג'ונסון (9 ריבאונדים) וסטיבן גריי 14 נקודות כ"א, ג'ו רגלנד 13 ו-5 אסיסטים, מיקל קייזר 12, גיא פניני 11 ו-5 אס', ניב משגב 8, רפי מנקו 7, פרדריק בורדיון 5, מארק אוגדן 4.

קלעו למכבי תל אביב: דרק וויליאמס 18 נקודות, ג'יילן ריינולדס 15 ו-6 ריבאונדים, קינן אוואנס (8 אסיסטים) ואנג'לו קלויארו (6 ריב') 11 כ"א, ג'יימס נאנלי 9, רומן סורקין 8, יפתח זיו 7 ו-6 ריב', ג'ון דיברתולומאו 3.

תוצאות משחקי המחזור החמישי עד כה:

מכבי ראשון לציון - עירוני נס ציונה 89:86
הפועל ירושלים - הפועל גלבוע/גליל 68:80
הפועל אילת - הפועל חיפה 67:79

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully