וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים גברה על גלבוע/גליל, שון קילפטריק הצטיין

הגארד (26) והוליך את הירושלמים ל-68:80 על סגנית האלופה לפני המשחק מול אוסרטוב. הפועל אילת ניצחה 67:79 את הפועל חיפה

משחקי המחזור החמישי בליגת העל נמשכים הערב (ראשון) עם שני משחקים. יותם הלפרין כבר עם 2 מ-2 כמאמן הפועל ירושלים, שניצחה 68:80 את הפועל גלבוע/גליל לפני המשחק החשוב באירופה מול אוסטרוב. במשחק השני, הפועל אילת ניצחה את הפועל חיפה ושמה סוף לרצף של שלושה הפסדים בליגת העל.

שחקן הפועל ירושלים שון קיפלטריק. לירון מולדובן
המצטיין של ירושלים. קילפטריק/לירון מולדובן

הפועל ירושלים - הפועל גלבוע/גליל 68:80

לפני המשחק הקריטי ביום רביעי מול סטאל אוסטרוב בליגת האלופות של פיב"א, השיגה הקבוצה של יותם הלפרין ניצחון שני ברציפות בליגה. סגנית האלופה החלה טוב יותר והובילה 13:21 בתום הרבע הראשון, אך הפועל ירושלים התעשתה ובהובלת שון קילפטריק הנהדר (26) נטלה את ההובלה לקראת הירידה להפסקת המחצית. גלבוע/גליל נעלה לגמרי בפתיחת הרבע הרביעי, והמארחת ברחה ליתרון דו ספרתי, ומשם זהות המנצחת לא הוטלה בספק. רטין אובסוהאן בלט גם הוא (19), בנט הוסיף 14 למנצחת.

קלעו לירושלים: שון קילפטריק 26 נקודות, רטין אובסוהאן 19 ו-6 אסיסטים, אנתוני בנט 14, ווילי וורקמן 7, איתי שגב (9 ריבאונדים) וקייזר גייטס (6 ריב') 6 כ"א, ג'יילן אדאמס 2.

קלעו לגלבוע/גליל: רוני הארל 15 ו-7 ריבאונדים, מייקל בריסקר ואור קורנליוס 13 כ"א, סשה קיליה ג'ונס 10 ו-7 ריב', לונדון פראנטס 7, דרק קוק 6 ו-9 ריב', תום מעיין 2.

המארחת עלתה ל-6:11 בפתיחה, הקבוצה של גיא קפלן הגיבה עם ריצת 0:7 בהובלת רוני הארל ונטלה את ההובלה. הקבוצה של הלפרין לא הצליחה להשיג את סגנית האלופה, שהוליכה בסיום הרבע הראשון 13:21. שון קילפטריק סייע לירושלים לצנן מעט את ההתלהבות של היריבה, וגיא קפלן נאלץ לבקש פסק זמן לאחר שיתרונו קוזז ל-29:27. מספר 23 של הלפרין לא נרגע, והמארחת הצליחה לבצע מהפך ולרדת למחצית ביתרון 35:39.

אנתוני בנט נכנס גם הוא לעניינים והפועל ירושלים עלתה ל-45:53. גלבוע/גליל ירדה לפסק זמן וחזרה ממנו עם שבע נקודות רצופות, וההפרש המקומי קוזז לנקודה בלבד, שתי דקות לסיום הרבע השלישי. המארחת עלתה ליתרון ארבע, אך מהלך של סל ועבירה מצדו של בריסקר קירב את גלבוע שוב עד כדי מינוס נקודה. 55:56 לירושלים לקראת הרבע המכריע. קילפטריק שב לקחת פיקוד בפתיחת הרבע הרביעי, אובסוהאן הצטרף וירושלים עלתה ל-56:64. האורחת נעלמה, והשחקנים של הלפרין ברחו ל-18 הפרש.

שחקן הפועל ירושלים אנתוני בנט. לירון מולדובן
חגיגה ירושלמית. בנט/לירון מולדובן
שחקן הפועל גלבוע/גליל סשה קיליה ג'ונס. לירון מולדובן
גלבוע/גליל הייתה טובה, אך נעלמה ברבע הרביעי. סשה קיליה ג'ונס/לירון מולדובן

הפועל אילת - הפועל חיפה 67:79

הקבוצה של אריאל בית הלחמי שמה סוף לרצף של שלושה הפסדים, והתאוששה מההפסד הכואב באירופה לרילסקי ספורטיסט. לאחר מחצית ראשונה צמודה טסה המארחת ליתרון דו ספרתי עם רבע הגנתי גדול ולא הביטה לאחור. בריון אלן שוב הוליך את קלעי הדרומיים (23) כשגם צוף בן משה בלט אצל המנצחת (14). בצד השני קאדים אלן קלע 17, אך זה לא הספיק להפועל חיפה, שסופרת שלושה הפסדים רצופים.

קלעו להפועל אילת: בריוון אלן 23 נקודות ו-5 אסיסטים, צוף בן משה 14, רועי הובר 10 ו-5 ריבאונדים, מירון רוינה 9 ו-8 ריב', חואקין שוכמן (8 ריב') וג'סטין פאטון 8 כ"א, רומלו ווייט 4 ו-6 ריב', ונג'ליס מנצאריס 3.

קלעו להפועל חיפה: קאדים אלן 17, סקוטי ג'יימס 12 ו-8 ריבאונדים, גרגורי ורגאס וספנסר וייס 8 כ"א, עמית שמחון 7 ו-7 איבודים, מייק ווטקינס, איגור נסטרנקו ו-וויל ריימן (7 ריב') 4 כ"א, אופק אביטל 3.

אילת פתחה טוב יותר, ולאחר פתיחה צמודה ברחה ל-13:22 כשצוף בן משה הגיע חם והוליך את חבריו ברבע הראשון, שהסתיים ב-17:24 למארחת. קאדים אלן נכנס לעניינים והריץ את הקבוצה של אלעד חסין לריצת 1:10, והיתרון עבר אליה. אילת לא איפשרה לאורחת להמשיך במומנטום, ושלשה של מנצאריס קבעה את תוצאת המחצית, 42:42.

ריצת 0:10 בפתיחת הרבע השלישי הזניקה את המארחת ליתרון דו ספרתי. הפועל חיפה נתקעה וראתה את ההפרש צומח כבר ל-15. 51:63 לאילת בסיום הרבע השלישי. האורחת לא הצליחה לסגור את ההפרש, כאשר אילת עמדה איתנה וסגרה ניצחון שני העונה, 67:79.

המחזור החמישי יינעל מחר עם שלושה משחקים:

הפועל חולון - מכבי תל אביב
הפועל תל אביב - הפועל גליל עליון
בני הרצליה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully