וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגרה תביא רגיעה? "המשבר בין הקהל לרוני לוי מחלחל לשחקנים"

7.11.2021 / 6:45

באר שבע מודה ש"מצב הרוח שפוף" למרות המקום הראשון והמאזן הנקי מהפסדים, ומקווה שההפוגה בת השבועיים תסייע בהרגעת הרוחות. לוי מבטיח בשיחות פנימיות: "התפקיד שלי הוא להוציא יותר מהקבוצה, היא תיראה אחרת". במועדון מצפים ליותר גם משחקני הרכש

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

בהפועל באר שבע יוצאים הבוקר לפגרה בהרגשה שהיא באה להם בדיוק בזמן. אף שהקבוצה ממוקמת ראשונה בטבלה עם אחוזי הצלחה נאים, חלק גדול מהאוהדים לא מרוצה וזיכה בסיום התיקו 1:1 אתמול (שבת) מול מ.ס. אשדוד את המאמן רוני לוי בקריאות להתפטר.

במועדון חשים שהפגרה בת שתי השבתות שנכונה לליגת העל, תוכל להרגיע את המערכת שקצת איבדה שליטה על עצמה לנוכח האווירה השלילית בין חלק מהאוהדים למאמן. גורם במועדון אמר אמש: "חלמנו בתחילת העונה שנלך לפגרת נובמבר הארוכה כשאנחנו ראשונים. עמדנו בזה, אבל למרות זאת, מצב הרוח די שפוף. אסור שהשחקנים יושפעו מכל מה שקורה מסביב לקבוצה והתחושה היא שזה מחלחל להם. יש ירידה ביכולת בשני המשחקים האחרונים גם כתוצאה מכל ההמולה וחוסר השקט סביב הקבוצה והשחקנים צריכים להתאפס על עצמם".

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע עם רמזי ספורי. דני מרון
הפגרה באה בדיוק בזמן. רוני לוי אמש/דני מרון

השחקנים יזכו ליומיים מנוחה פיזית ורגיעה נפשית וישובו להתאמן ביום שלישי. לוי ניסה בסיום המשחק להתייחס בשוויון נפש לקריאות שהיו נגדו מצד הקהל, אבל גם הוא עם כל הניסיון שלו בכדורגל, חש כבר די פגוע. למרות שהוא אינו מקבל מהרבה שחקנים יכולת גבוהה, המאמן דחה אמש בשיחות שונות כל ניסיון להפיל את התיק על שחקנים שלא תורמים. יתרה מכך, לוי אף הצטער בשיחות כאלה ואחרות שהוציא כבר בהפסקה את דור מיכה ורועי גורדנה. הוא הרגיש שהיה מקום לתת להם עוד רבע שעה ואפילו מעבר לכך בפתיחת המחצית השנייה, כדי לאפשר להם לעלות מחדר ההלבשה ולהציג יכולת משופרת אחרי 45 הדקות הראשונות.

לוי אמר אמש למקורביו: "התפקיד שלי להוציא מהקבוצה יותר ואני אוציא יותר. האחריות היא שלי והקבוצה תיראה יותר טוב בהמשך בוודאות. יש סגל טוב, יש שחקנים שאוהבים לעבוד קשה ומתפקדים כל השבוע כמקצוענים. אין שום סיבה שהדברים לא יילכו וישתפרו".

ניקיטה רוקאביציה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
גם השחקנים צריכים לתת יותר. רוקאביציה ושכטר/דני מרון

אגב, בהפסקת המשחק נמנע המאמן מלהתפרץ על השחקנים או לבקר אותם והסתפק בהוראה מקצועית טקטית שכדי לממש אותה גם עשה שני חילופים במקום מיכה וגורדנה. בסיום אמר גורם בקבוצה: "אנחנו שומרים על מאזן ללא הפסד, היחידים בליגה, וזה גם מראה משהו שבמשחק לא טוב שלנו ידענו להשוות בסיום ולקחת נקודה יקרה. זו ליגה צפופה ושוויונית ואין הבדלים גדולים בין הפועל באר שבע במקום הראשון למ.ס. אשדוד במקום האחרון. זו האמת ומי שלא רואה אותה, משקר לעצמו. חצי הכוס הריקה היא שלא ניצחנו את אשדוד בבית, אבל חצי הכוס המלאה היא שידענו להשוות בסיום ולא להפסיד את המשחק".

למרות שלוי גונן אמש על השחקנים שלו, במועדון מצפים מדור מיכה, ניקיטה רוקאביציה, יוג'ין אנסה, דנילו אספרייה ורועי גורדנה להוציא מעצמם הרבה יותר, במיוחד בכל מה שקשור לחלק הקדמי. "יש כאן שחקנים טובים שהובאו במשכורות מכובדות ובחוזים יפים מאוד והם צריכים לתת הרבה יותר", סיכם גורם במועדון.

משחקי השבת:

הפועל ירושלים - מכבי נתניה 1:2
הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:1
בני סכנין - הפועל חיפה 2:2
מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 3:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully