וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות "תתפטר" לעבר רוני לוי: "כל אחד יכול להביע את דעתו"

עודכן לאחרונה: 6.11.2021 / 23:14

שער השוויון המאוחר של רוקאביציה לא ניחם את אוהדי באר שבע, שזעמו אחרי התיקו עם אשדוד. המאמן: "מקווה שניתן להם הרבה סיבות לשמוח". שכטר: "בכל העולם הקהל מביע אכזבה על איבודים והחמצות"

תקציר: הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

אוהדי הפועל באר שבע לא אהבו את ה-1:1 של קבוצתם נגד מכבי נתניה במחזור הקודם. הם גם באו בטענות לרוני לוי, שנתפס במצלמה כשהוא מסנן משהו לעברם, למרות שהוא טען שזה היה מכוון לאוהדי נתניה. הערב (שבת) חלק ניכר מהאוהדים פתח במקהלת "תתפטר" לעבר רוני לוי אחרי עוד 1:1, הפעם בבית נגד מ.ס. אשדוד. ננאד צבטקוביץ' כבש לזכות אשדוד בדקה ה-22 והלחיץ מאוד את באר שבע, שרדפה אחרי יריבתה כל המשחק ומצאה את השוויון רק מדחיקה של רוקאביציה בדקה ה-90. אלא שהשוויון הזה ריכך רק במעט את האוהדים, שעדיין קראו למאמן שלהם להתפטר.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
בלחץ עצום למרות שבאר שבע עדיין לא מנוצחת העונה. רוני לוי/דני מרון

רוני לוי אמר לאחר המשחק: "נכנסנו למשחק פחות טוב, ספגנו גול בקרן, רדפנו כל המשחק אחרי קבוצה איכותית. ברגע שהם הלכו אחורנית והתגוננו בצורה טובה היה קשה למצוא פתרון, הגענו למספר הזדמנויות שיכולנו לחזור. לקחנו סיכונים, שיחקנו עם שני חלוצים ועוד שניים בכנפיים, זה יכול להשאיר אותנו חשופים, אני לא אוהב את זה וזה מסוכן, לשמחתי הצלחנו להבקיע וזה מעיד על אופי גדול. הקהל נתן המון כוחות, בסיטואציה הזו תיקו היה חשוב מאוד".

על מיכה וגורדנה: "הם שחקנים נהדרים. חשבתי שנכון לאותו רגע לעשות חילופים אלה כדי לעורר משהו בחצי השני. אין שום בעיה איתם, מסתכלים עליהם לאורך תקופה ארוכה ולא מודדים על פי משחק כזה או אחר".

על הקריאות של הקהל נגדו: "אני חושב שהקהל דחף את הקבוצה בצורה נהדרת, גם כשהיה קשה מאוד בכל המשחק נתנו לשחקנים כוח ודחיפה. בסוף המשחק כל אחד יכול להביע את דעתו זה מקובל. כל אחד יכול לחשוב מה שהוא רוצה, מקווה שנגרום להם הרבה סיבות לשמוח".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע סיימה ב-1:1 ביתי וחלש מול מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
ניקיטה רוקאביציה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
שער השוויון המתיק רק במעט את הגלולה המרה. רוקאביציה חוגג/דני מרון

איתי שכטר סיכם: "היה חשוב מאוד לא להפסיד, נקלענו לפיגור והיינו במשחק לא טוב. יכולנו אפילו לנצח, אבל אני לא חושב שאנחנו צריכים להיות חזירים אחרי נקודה במשחק כזה. נצטרך להיות טובים יותר. ניקח את הדברים הטובים, לא היו הרבה, ונתקן את הדברים הפחות טובים. נצא לפגרה ואני מקווה שנחזור טובים יותר".

"אנחנו קבוצה חדשה, יהיו ימים טובים יותר ופחות טובים. התיקו הזה והנקודה בסיום אולי ייתנו לנו ביטחון. תשעה משחקים בלי הפסד מראים שיש פה הרבה כוח ואופי". על הקריאות לעבר רוני לוי: "אני פה בשביל כדי לעשות את באר שבע טובה יותר וחזקה יותר. אני לא נכנס לקטע עם הקהל. ברוב שלבי המשחק הוא דחף אותנו. בכל העולם הקהל מביע אכזבה על איבודי כדור והחמצות, אבל הקהל דחף אותנו עד הסוף. אנחנו לא יכולים שתהיה רכבת הרים בכל משחק. אני אוהב מאוד את המועדון הזה ומחובר אליו"

רן בן שמעון נשמע הרבה יותר מרוצה ואמר: "אין ספק שכל המרכיבים לניצחון חוץ היו פה. ביטלנו אותם הגנתית, מבחינתי משחק הגנה יוצא מן הכלל, לא מאוכזב מאף אחד גאה בהם עשו משחק יוצא מן הכלל. בדרך כלל כשמפסידים בדקות האחרונות אני מאוד מאוכזב, הפעם לא מוצא אכזבה כלפי השחקנים. ניצחון היה מטיס אותנו קדימה אבל נארגן את שורות. נגד קבוצות שנמשחקות כדורגל זה יותר קל, אבל השתפרנו, עשינו משחק טקטי טוב שהיינו צריכים לנצח ולצאת עם שלוש נקודות. כל שאר הדברים נותנים תקווה לגבי העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully