וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע מכוער בסכנין: אוהדי הפועל חיפה טוענים כי נרגמו באבנים

6.11.2021 / 20:08

הקבוצה החיפאית פנתה למשטרה: "לא ייתכן שאוהדים יחזרו ממשחק עם חבלות בגוף וברכוש, קוראים לנקוט ביד קשה". יואב כץ: "אם לא נפסיק את האלימות הזו, זה ייגמר באסון". בסכנין מסרו: "טרם קיבלנו מהמשטרה את האמת שמאחורי הסיפור"

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

בני סכנין והפועל חיפה נפרדו הערב (שבת) ב-2:2 מהנה במיוחד. אמנם אף אחת מהן לא הצליחה לנצח ולקחת את שלוש הנקודות, אבל שתיהן הציגו כדורגל התקפי, כבשו שערים יפים והצדיקו את מקומן במקומות החמישי והשני בהתאמה.

עם זאת, מחוץ לכר הדשא התרחש אירוע מכוער, כאשר אוהדי הפועל חיפה טענו שאוהדי סכנין זרקו אבנים לעברם ולעבר המכוניות שלהם. בעקבות האירוע, המועדון פנה למשטרת ישראל, ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות על מנת לחקור ולמצות את הדין עם זורקי האבנים. מהמועדון נמסר "לא ייתכן שאוהדים יחזרו ממשחק כדורגל עם חבלות בגוף וברכוש, אנו קוראים למשטרת ישראל לנקוט ביד קשה כנגד הפורעים ולדאוג לכך שאוהדי כדורגל לא יפגעו ולא יחששו להגיע למשחקים".

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון הגיב לאירועים: "רואים בחומרה רבה כל פגיעה באוהדי כדורגל, גם אם מדובר באירועים שקרו מחוץ לשטח האצטדיון. קשה לראות את אוהד הפועל חיפה ואת התקרית האיומה הערב. אנחנו עומדים בקשר רציף מול נציגי המשטרה ומתעדכנים בממצאי חקירת האירוע. אוהדי הכדורגל בישראל צריכים להרגיש בטוחים כשהם מגיעים למשחק כדורגל ונוודא שהם מקבלים את ההגנה הנדרשת, בכל עיר, מצד המשטרה".

אוהדי הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
נרגמו באבנים. אוהדי הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ שוחח לפני זמן קצר טלפונית עם אוהדת הקבוצה שקד, שרכבה נרגם באבנים בסיום המשחק בסכנין. כץ הביע זעזוע מהמקרה, דרש בשלום המשפחה והזמין את שקד ובני משפחתה להתארח במשחק הבית הקרוב מול מכבי תל אביב. כץ, שרגיש לנושא כמי שחווה לפני מספר שנים אלימות באופן אישי מאוהדי כדורגל, אמר: " אם לא נפסיק את האלימות הזו יום אחד יקרה אסון"

בסכנין הכחישו את הדברים ומסרו: "באשר לתמונה המצורפת, היא מעוררת התרגשות רבה כך שמי שהחליט לפרסם אותה, ידע את מידת ההתרגשות שהיא עלולה לעורר. מבחינת התוכן, טרם קיבלנו מהמשטרה את האמת שמאחורי הסיפור. ההיסטוריה של טענות דומות לימדה אותנו שלא כל מה שמפורסם מפי אורחים אמת הוא".

בסיום המשחק גם מאמן בני סכנין, שרון מימר שראה את שחקניו חוזרים פעמיים מפיגור, הודה: "נהניתי מאוד, היה קצב גבוה בין שתי קבוצות ששיחקו התקפי והגיעו להמון מצבים. זה משחק שיחזיר אנשים לכדורגל. מגיע כל הכבוד לשחקנים שלי שלהבדיל ממשחקים אחרים לא נשברו וחזרו פעמיים מפיגור וגם לקהל שתמך בנו. אם נמשיך ככה, נגיע למקומות יפים".

על הפיגור המוקדם והשערים שנפסלו: "למדנו לא להישבר אחרי המשחקים נגד נתניה וקרית שמונה. הבקענו שני שערים ויכולנו להבקיע גם יותר, אם לומר את האמת גם הם יכלו להבקיע אבל אני חושב שהצדק נעשה. השערים שנפסלו? למדתי שבכל פעם שזו החלטה של 50-50 אז היא לא לטובתינו ועם זה אנחנו צריכים להתמודד וחבל, אבל הצדק נעשה כשלא הפסדנו".

עוד בוואלה!

צמד של אלון תורג'מן לא הספיק, 2:2 בין בני סכנין להפועל חיפה

לכתבה המלאה
שרון מימר מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
אחרי המשחק הוא חייך. שרון מימר/מאור אלקסלסי

לאחר מכן התייצבו בעמדת הראיונות גם שחקני בני סכנין, כובש שער השוויון מופלח שלאעטה כשלצדו בירם כיאל. "זה מרגש ואני רוצה להגיד תודה לבירם שמסר לי כדור מדהים", אמר שלאעטה, "זה שער ראשון שלי העונה ואני מקווה שנמשיך ככה כל הקבוצה. נהניתי מהמשחק, רק חבל שנגמר בתיקו כי רצינו לנצח".

כיאל נשאל אם הוא סיים את דרכו בנבחרת ישראל והשיב: "אם וילי לא מזמין אותי, אז כנראה שאני צריך להגיד תודה לנבחרת שהייתה חלק גדול מהקריירה שלי. נהניתי בכל פעם שקיבלתי זימון, גם כשהייתי בסלטיק או בברייטון להגיע לנבחרת מבחינתי זה היה טופ. אני בן 33 ואם אני לא מוזמן לנבחרת אז כנראה שהסוף מאוד קרוב".

בירם כיאל שחקן בני סכנין מול לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
כבר לא ישוב לנבחרת? בירם כיאל/מאור אלקסלסי

להבדיל מכיאל, מי שממש לא מוותר על הנבחרת הוא מלך שערי ליגת העל, אלון תורג'מן שהעלה היום את מאזנו לתשעה שערים. על כך שנותר מחוץ לסגל של רוטנשטייינר גם הפעם הוא אמר: "אני מכבד את מאמן הנבחרת וכבר אמרתי שזו בחירה שלו. אני רוצה לעזור לנבחרת, חושב שאני ראוי ואמשיך לעבוד יותר קשה עד שבסופו של דבר הוא יזמין אותי".

על המשחק אמר החלוץ: "ידעתי שאין נבדל ושהשופט יאשר את השער. היה קצב נהדר ומגיע לקהל שלנו שאפו על תצוגה מדהימה. הובלנו פעמיים וחבל שלא לקחנו את שלוש הנקודות, אבל אנחנו מסתכלים קדימה".

אלון תורג'מן, חלוץ הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
ימשיך לעבוד קשה עד שיזומן. תורג'מן/מאור אלקסלסי

אלישע לוי, מאמן הפועל חיפה, סיכם: "מאמנים לא נהנים כשהקבוצה שלהם לא מנצחת, אבל אני מניח שהקהל נהנה. היום ראינו שתי קבוצות שבאו לשחק כדורגל. סכנין קבוצה מאוד מוכשרת וגם אנחנו טובים, אני חושב שזה משחק שכל מי שאוהב כדורגל ישראלי נהנה ממנו".

על הציפיות מהפועל חיפה: "אני לא מנמיך שום דבר. אנחנו יוצרים המון הזדמנויות בכל משחק, כובשים, מאורגנים בהגנה, מתלהבים ורוצים ולכן אין סיבה שלא ידברו על הפועל חיפה כמו שמדברים עליה. הכי הקהל שלנו אוהב את הקבוצה וזה הכי חשוב. בשלב הזה להיצמד לחלק העליון זה קשה ואנחנו ננסה לשמור על זה".

על כך שתורג'מן לא נכלל בסגל הנבחרת: "כאחד שהיה בנבחרת אני חושב שהוא שווה זימון, אבל גם מבין את השיקולים שנעשו. אני ממליץ לאלון להמשיך להגיע בכל שבת ולעשות את מה שהוא עושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully