וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולה גונאר סולשיאר מסרב להרים ידיים: "אני לא על זמן שאול"

מנצ'סטר יונייטד שוברת שיאים שליליים נגד יריבתה העירונית, אבל המאמן הבהיר אחרי ה-2:0: "אנחנו במרחק גדול מהקבוצות הגדולות, אבל יש לנו את השחקנים המתאימים לעמוד בדרישות"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

האם הפעם היה זה משחקו האחרון של אולה גונאר סולשיאר במנצ'סטר יונייטד? אחרי ההשפלות שספגו השדים האדומים בתקופה האחרונה ובעיקר ב-5:0 נגד ליברפול, היום (שבת) הקבוצה הפסידה דרבי בליגה בפעם הראשונה אחרי ארבעה מפגשים וזה אמנם הסתיים ב-2:0 בלבד, אבל התוצאה בהחלט משקרת כי לולא דויד דה חאה זה היה נגמר בתוצאה גבוהה בהרבה.

מנצ'סטר יונייטד נראתה היום כל כך רע, עד כדי כך שמספר האיומים שלה לעבר השער של מנצ'סטר סיטי היה נמוך מזה שהיא ביצעה לעבר השער שלה - אריק באיי כבש שער עצמי כבר בפתיחה, אבל הוא לא היה היחיד שכמעט כבש שער עצמי.

אולה גונאר סולשיאר, מנצ'סטר יונייטד. OLI SCARFF, GettyImages
אחרים הרימו ידיים, הוא עדיין לא. אולה גונאר סולשיאר/GettyImages, OLI SCARFF

כשז'וז'ה מורינין פוטר ממנצ'סטר יונייטד בדצמבר 2018, הוא היה במרחק 11 נקודות מהמקום הרביעי ואמנם הפערים בשלב זה לא דומים, אבל הקבוצה עלולה למצוא את עצמה עוד היום במרחק 11 נקודות מהפסגה. סולשיאר ספג שריקות בוז מיושבי האולד טראפורד כשעשה את דרכו לכיוון המנהרה המובילה לחדרי ההלבשה, אולם הרוב ניסה לתמוך בו ובשחקנים חרף עוד יכולת רעה ותוצאה עגומה של קבוצתם.

כמו בהפסדים הקודמים, סולשיאר שידר מסרים דומים: "אנחנו כרגע במרחק גדול מאוד מהקבוצות הגדולות והדרישות ממני ומהשחקנים יעלו כעת עוד יותר כדי שנחזור להיראות כפי שנראינו בהתחלה. יש לנו את השחקנים כדי לעמוד בדרישות. אני לא חושב שאני על זמן שאול, יש לנו מערכת יחסים טובה בקבוצה ואני רוצה את הטוב ביותר עבור מנצ'סטר יונייטד. כל עוד אני כאן, אעשה הכל כדי לשפר את הדברים".

לעומת המנג'ר, שחקן העבר ומסמלי המועדון, רוי קין, הצהיר: "אני מרים ידיים, אני מוותר. מדובר בשחקני נבחרות ברמה הגבוהה ביותר ואני לא מבין אותם. הם לא יודעים להגן. חשבתי שיש ליונייטד סיכוי היום, אבל בלי שינוי דרסטי זה יסתיים גם בפעם הבאה בתבוסה. פיל פודן אמר שקשה לשחק באולד טראפורד, אבל זה לא נכון - תשאלו את אברטון, אסטון וילה או ליברפול".

למעשה, בעידן הפרמיירליג מנצ'סטר יונייטד הפסידה 21 אחוז מסך משחקיה הביתיים תחת סולשיאר - שבסך הכל אימן את הקבוצה ב-10 אחוז ממשחקי הבית שקיימה בעידן הפרמיירליג. זה גם היה ניצחונה השמיני של מנצ'סטר סיטי בתיאטרון החלומות, יותר מכל קבוצה אחרת.

פיל פודן חוגג עם ברנרדו סילבה, מנצ'סטר סיטי. Michael Regan/Getty Images, GettyImages
"לא מאוכזב שזה הסתיים רק ב-0:2". במנצ'סטר סיטי לא חיפשו להשפיל/GettyImages, Michael Regan/Getty Images

בצד של מנצ'סטר סיטי, שבמחזור שעבר ספגה הפסד ביתי מאוד מפתיע 2:0 לקריסטל פאלאס, הקשר פיל פודן הודה: "הגענו למשחק על החיים שלנו". כשנשאל בסיום מאמנו, פפ גווארדיולה, על דברי הקשר, הוא אמר בקצרה: "לפנינו עוד משחקים רבים כאלה. מנצ'סטר יונייטד קבוצה מאוד מסוכנת וזו הסיבה שניסינו לשלוט במשחק ולא לתת להם את הכדור. אני מרוצה מהתוצאה, לא מאוכזב שזה הסתיים רק ב-0:2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully