וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי חתם בברצלונה: "הזמן לחזור הביתה"

הקאמבק הושלם: אחרי לא מעט דיווחים ושמועות, אחד הסמלים הכי גדולים של הקטאלנים ישוב לקבוצת נעוריו ויוצג במסיבת עיתונאים ביום שני. המבחן הראשון: מול אספניול בדרבי

מאמן ברצלונה סרג'י ברז'ואן מוצג בפני שחקני ברצלונה/אתר רשמי

אחרי לא מעט דיווחים ושמועות, הלילה (בין שישי לשבת) זה הפך לרשמי: אחרי שש שנים, צ'אבי שוב בברצלונה, הפעם כמאמן הקבוצה. הקטאלנים הודיעו באמצע הלילה באופן רשמי על מינויו של קשר העבר, שהגיע לסיכום על מעברו מול קבוצתו הקטארית אל-סאד הקטארית, כשעל פי ההודעה הרשמית הוא יוצג כבר בשני הקרוב.

"זה הזמן לחזור הביתה. ברוך הבא צ'אבי", נכתב בהודעה הרשמית של ברצלונה. מיד לאחר הצגתו בשני, צ'אבי יקח חלק במסיבת עיתונאים, במהלכה ידבר על החזרה לקבוצה וכמובן על תוכניותיו לעונה הקרובה ועל עתיד המועדון. המבחן הראשון של צ'אבי צפוי להיות בדרבי מול אספניול ב-20 בנובמבר.

החתימה של צ'אבי התאפשרה אחרי שזה התיר את חוזהו (בעזרת ברצלונה ששילמה 5 מיליון יורו) באל סאאד, הקבוצה הראשונה והיחידה שלו בינתיים בקריירת האימון. על פי הדיווחים בספרד, צ'אבי יביא עמו את הצוות שלו שכולל את שני אחיו - סרחיו אלגרה ואוסקר שישמשו כעוזריו וגם את מאמן הכושר איבן טורס.

צ'אבי שיחק כל הקריירה שלו בברצלונה, עד שעבר לאל סאאד ושיחק בשורותיה בשלהי הקריירה שלו מ-2015 ועד 2019. צ'אבי ערך את הופעת הבכורה שלו כשחקן בארסה באוגוסט 1998 ורשם 767 הופעות רשמיות במדי המועדון, שיא שנשבר רק על ידי ליאו מסי. הקשר המחונן זכה עם הקטלאנים בשמונה אליפויות וארבע פעמים בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully