וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המסר התקיף של אל סאאד: צ'אבי בדרך לברצלונה "עם מתנה"

קבוצתו של המאמן המיועד טוענת שעדיין לא קיבלה הצעה רשמית וקוראת לקטלאנים "לקחת את ההזדמנות ברצינות לפני שתלך לאיבוד", אבל בספרד מבטיחים: המעבר סגור, ועשוי להוביל גם לחידוש הפעולה בין ברצלונה לקטאר

מאמן ברצלונה סרג'י ברז'ואן מוצג בפני שחקני ברצלונה/אתר רשמי

ב"מארקה" טוענים: החתימה של צ'אבי בברצלונה היא "עניין של שעות ספורות". אמש (שישי) פרסמה אל סאאד, קבוצתו הנוכחית של קשר העבר האגדי, "אזהרה" לברצלונה בו הזכירה שהוא חתום לשנתיים נוספות ו"מרוכז במטרות של הקבוצה", וגם דובר הקבוצה התבטא נגד ברצלונה, ואף טען שהקטארים כלל לא קיבלו הצעה רשמית מהקטלאנים.

"לא קיבלנו שום הצעה. כל מועדון ששואף למקצוענות צריך לנהל משא ומתן עם הקבוצה השנייה אם הוא מעוניין בשחרן או במאמן שנמצא תחת חוזה", עקצו הקטארים. בתקשורת המקומית אף טענו ש"ברצלונה חייבת לשלוח נציגים לדוחא כדי לנהל משא ומתן ישיר עם הקבוצה ולפתור את הבעיות, כי להסתמך על רצון של צ'אבי לא יספיק. בארסה חייבת לנצל את חלון ההזדמנויות לפני שהוא נסגר".

מאמן אל סאאד צ'אבי. Marcio Machado/Eurasia Sport Images, GettyImages
איתו תחזור גם העוצמה הכלכלית של בארסה? צ'אבי/GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images

יחד עם זאת, בספרד מעריכים שהאמירות מקטאר הן לא יותר ממס שפתיים עבור האוהדים, ושלמעשה המעבר סגור. צ'אבי אמור לחתום על חוזה ארוך טווח במועדון בו הפך לאגדה, וינסה להחזיר אותו לימים יפים יותר אחרי העזיבה של ליאו מסי, פתיחת העונה המאכזבת והפיטורים של רונלד קומאן.

"לא יהיו שום בעיות בדרך למעבר", הצהיר בכיר קטארי ל"מארקה" הבוקר. למעשה, ב"מארקה" טוענים שההגעה של צ'אבי לברצלונה תגיע עם "מתנה נוספת" - חידוש אפשרי של שיתוף הפעולה בין קטאר לברצלונה, שהופסק ב-2015.

בזמנו התגלעו חילוקי דעות בין נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו לבין הקטארים שהובילו לסיום שיתוף הפעולה, אולם החזרה של ז'ואן לאפורטה לכס הנשיאות וכן צ'אבי כגורם מתווך, עשויים להביא לאיחוד כוחות.

בספרד מעריכים ש"אם המימון הקטארי יחזור, גם העוצמה הכלכלית של ברצלונה תחזור להיות גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully