וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי סיכם עם בעלי אל סאד על עזיבתו ואמור לחתום מחר בברצלונה

עודכן לאחרונה: 4.11.2021 / 18:14

המאמן קיבל אור ירוק לשוב למועדון בו הפך לסמל, בשישי תתקיים פגישה נוספת שבה צפויה להיסגר העסקה. הקטארים יוותרו על 5 מיליון יורו?

מאמן ברצלונה סרג'י ברז'ואן מוצג בפני שחקני ברצלונה/אתר רשמי

גם צ'אבי כבר יודע: הכל מוכן להסכם על חזרה שלו לברצלונה, הפעם בתור מאמן. קשר העבר האגדי לא הסתיר אמש (רביעי) את רצונו לעבור לקבוצת נעוריו כדי להחליף את רונאלד קומאן, אחרי שהקבוצה שלו סיימה ב-3:3 בליגה, במשחק בו צפו בכירים בברצלונה מהיציע.

המשלחת המיוחדת של ברצלונה לקטאר אמנם לא כוללת את ז'ואן לאפורטה, אולם לפי דיווחים בספרד, הנשיא הנחה את סגניו ואת שאר חברי המשלחת לחזור לקטלוניה אך ורק כאשר החוזה מסוכם וחתום. אחר הצהריים, העיתונאי הקטלאני ג'רארד רומרו דיווח כי סגן הנשיא רפא יוסטה אמר לעובדי בית המלון שבו הוא שוהה בדוחא שצ'אבי יטוס מחר לספרד ביחד עם המשלחת של בארסה.

בהמשך, ב"ספורט" נכתב כי צ'אבי סיכם עם השייח' מוחמד בין חאמד על עזיבתו, כאשר בשישי תתקיים פגישה נוספת בין כל הצדדים ובה צפויה להיחתם העסקה באופן סופי.

מאמן אל סאאד צ'אבי. KARIM JAAFAR, GettyImages
זה קורה. צ'אבי/GettyImages, KARIM JAAFAR

לפי הדיווחים בקטאר, צ'אבי כבר נפרד משחקני אל סאאד שחלקם אמרו אחרי המשחק אתמול: "אנחנו עצובים מאוד, כי הבנו שהוא עוזב מיידית".

בכירים בקבוצה הקטארית עדיין "עושים שרירים" ומעכבים את החתימה, אבל בברצלונה משוכנעים שהעסקה סגורה ב-99 אחוז ואמורה להיחתם סופית אחרי חידוש המגעים היום. הפגישה הראשונה בין הצדדים אמנם הסתיימה ללא הסכמות, אבל בתקשורת הספרדית טענו שבארסה מלכתחילה התייחסה לפגישה אמש כאל פגישת היכרות ואפילו עוד לא הגישה לקטארים את הצעתה הרשמית.

לפי הערכות, סעיף השחרור של צ'אבי עומד על כ-5 מיליון יורו ובעניין הזה פורסמו דיווחים סותרים: בחלק נטען כי ייתכן שהקטארים יוותרו על הכסף כ"מחווה של רצון טוב" וכחלק מהניסיון לשמור על יחסים טובים וחמים עם צ'אבי, שיהיה אחד משגרירי המונדיאל בקטאר בקיץ הבא, בעוד לפי דיווח ב-TV3, ברצלונה מוכנה לשלם את סעיף השחרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully