וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמו וסטרלינג יגיעו? צ'אבי: "אני מאושר, הגעתי למועדון הגדול בעולם"

בתקשורת הספרדית טוענים שגם קבאני ובקאמבקו הוזכרו כמועמדים לחזק את ברצלונה בינואר. המאמן החדש הודה: "לא היה פשוט להגיע לכאן"

מאמן ברצלונה סרג'י ברז'ואן מוצג בפני שחקני ברצלונה/אתר רשמי

עידן חדש יצא היום (שבת) רשמית לדרך בברצלונה, עם המינוי של צ'אבי - אחד הסמלים הכי גדולים במועדון בשנים האחרונות, שעזב את הקבוצה כשחקן לפני שש שנים, וחזר הלילה כמאמן הקבוצה.

"זה האתגר הכי גדול בקריירה שלי", אמר צ'אבי לתקשורת הספרדית. "אני מאושר, אני חוזר הביתה, לברצלונה וזה עצום. אין שמח ממני שהמהלך הזה הושלם. לא היה פשוט להגיע לכאן; נציגים של ברצלונה נאלצו להגיע לדוחה כדי לנהל משא ומתן, אבל אני שמח שהכול מאחורינו".

צ'אבי. GettyImages
עידן חדש יצא לדרך בברצלונה. צ'אבי/GettyImages

צ'אבי הוסיף: "הדבר הראשון שאעשה כמאמן ברצלונה? אדבר עם השחקנים כמובן. עבודה קשה מצפה לי ולהם, עלינו לייצב את הקבוצה ולהתחיל משהו חדש ביחד. הציפיות שלי בשמיים כמובן, אחרי הכול מדובר במועדון הכי גדול בעולם".

ומה הצעד הבא? על פי התקשורת הקטאלנית, במועדון מעוניינים לצרף חלוץ מטרה, בעוד שצ'אבי רוצה להתחזק בכנפיים, כבר בינואר. "צ'אבי מתעקש לחפש שחקני כנף, בנוסף, הוא מאוד היה רוצה לצרף את דני אולמו מלייפציג, כשמבחינתו גם האופציה של ראחים סטרלינג על הפרק". בנוסף ציינו בספרד שגם אדינסון קבאני וסדריק בקאמבו מועמדים לעמדת החלוץ.

דני אולמו שחקן ר.ב. לייפציג מול ג'ורג'יניו ויינאלדום שחקן ליברפול. רויטרס
שוב מבוקש בברצלונה. אולמו/רויטרס

החתימה של צ'אבי התאפשרה אחרי שזה התיר את חוזהו (בעזרת ברצלונה ששילמה 5 מיליון יורו) באל סאאד, הקבוצה הראשונה והיחידה שלו בינתיים בקריירת האימון. על פי הדיווחים בספרד, צ'אבי יביא עמו את הצוות שלו שכולל את שני אחיו - סרחיו אלגרה ואוסקר שישמשו כעוזריו וגם את מאמן הכושר איבן טורס.

צ'אבי שיחק כל הקריירה שלו בברצלונה, עד שעבר לאל סאאד ושיחק בשורותיה בשלהי הקריירה שלו מ-2015 ועד 2019. צ'אבי ערך את הופעת הבכורה שלו כשחקן בארסה באוגוסט 1998 ורשם 767 הופעות רשמיות במדי המועדון, שיא שנשבר רק על ידי ליאו מסי. הקשר המחונן זכה עם הקטלאנים בשמונה אליפויות וארבע פעמים בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully