וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל סאאד הודיעה: צ'אבי עובר לברצלונה

הסמל ומי שנחשב אולי לגדול קשרי הקבוצה בכל הזמנים, התיר את חוזהו בקבוצה הקטארית תמורת 5 מיליון יורו וינסה להציל את העונה המקרטעת של הקטלאנים. יחתום על החוזה לשנתיים בהמשך היום

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

עידן חדש בברצלונה: אל סאאד הקטארית הודיעה היום (שישי) שצ'אבי יתמנה למאמן הקבוצה החדש במקומו של רונאלד קומאן שסיים את תפקידו בשבוע שעבר. צ'אבי, שנחשב אולי לגדול קשרי הקבוצה בכל הזמנים והיה חלק מדור הזהב של המועדון, ינסה להוציא את ברצלונה מהבוץ אליו היא נקלעה גם בליגה וגם בליגת האלופות. הספרדי בן ה-41 שאימן בהצלחה בשנים האחרונות את אל סאאד, יחתום רשמית לשנתיים במהלך היום.

החתימה של צ'אבי התאפשרה אחרי שזה התיר את חוזהו (בעזרת ברצלונה ששילמה 5 מיליון יורו) באל סאאד, הקבוצה הראשונה והיחידה שלו בינתיים בקריירת האימון. על פי הדיווחים בספרד, צ'אבי יביא עמו את הצוות שלו שכולל את שני אחיו - סרחיו אלגרה ואוסקר שישמשו כעוזריו וגם את מאמן הכושר איבן טורס.

צ'אבי מאמן אל סאאד. Simon Holmes, GettyImages
החזרה שלו לקאמפ נואו הייתה רק שאלה של זמן. צ'אבי/GettyImages, Simon Holmes

צ'אבי שיחק כל הקריירה שלו בברצלונה, עד שעבר לאל סאאד ושיחק בשורותיה בשלהי הקריירה שלו מ-2015 ועד 2019. צ'אבי ערך את הופעת הבכורה שלו כשחקן בארסה באוגוסט 1998 ורשם 767 הופעות רשמיות במדי המועדון, שיא שנשבר רק על ידי ליאו מסי. הקשר המחונן זכה עם הקטלאנים בשמונה אליפויות וארבע פעמים בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully