וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברה את הרצף: 0:2 משכנע למנצ'סטר סיטי על יונייטד בדרבי

האלופה נראתה נהדר באולד טראפורד בדרך לניצחון ראשון בדרבי בליגה אחרי ארבעה מפגשים. באי (ע' 7) וסילבה (45) הבקיעו אחרי בישולים של קאנסלו, דה חאה מנע תבוסה עם סדרת הצלות. הפעם זה יעלה לסולשיאר במשרה?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1

מנצ'סטר סיטי הגיעה היום (שבת) לאולד טראפורד במטרה אחת - לנצח דרבי ראשון בליגה אחרי ארבעה ניסיונות לא מוצלחים. השדים האדומים קיוו שהמאזן בעבר הקרוב יוכל לגשר על פערי הרמות, אך החבורה של פפ גווארדיולה שלטה ביד רמה משליטת הפתיחה ועד לשריקה האחרונה בדרך ל-0:2 משכנע.

האלופה עלתה ליתרון כבר אחרי שבע דקות, כאשר אריק באי, ששב להרכב לאור ניסוי שיטת שלושת הבלמים של אולה גונאר סולשיאר, דחק לשערו הוא אחרי מסירת רוחב של ז'ואאו קאנסלו. פרט להזדמנות אחת בה כריסטיאנו רונאלדו אתגר את אדרסון, השליטה של האורחת הייתה מוחלטת וסדרת הצלות של דויד דה חאה, מנקודות האור הבודדות של יונייטד העונה, מנעה יתרון גדול בהרבה. עם זאת, בדקה ה-45 גם דה חאה לא היה יכול למכונה שמנגד. קאנסלו, שוב הוא, הגביה לרחבה ומצא את ברנרדו סילבה, שניצל את חוסר העירנות של לוק שואו ודחק לרשת את השער השני.

סולשיאר הכניס במחצית את ג'יידון סאנצ'ו במקום באי, אך גם המחליף האנגלי לא גרם לקבוצתו להגיע למצבים שיאיימו על זהות המנצחת. כשבועיים אחרי שהובסה 5:0 בביתה על ידי ליברפול, מנצ'סטר יונייטד סופגת הפסד ביתי נוסף מול יריבה מרה. אמנם הפעם התוצאה לא הייתה היסטורית, אך פערי הרמות היו ניכרים. יונייטד הייתה יכולה להשתוות ליריבתה בטבלה עם ניצחון, אך במקום זאת היא סופרת הפסד ליגה רביעי העונה. האם הפעם, רגע לפני פגרת הנבחרות, זה יעלה לסולשיאר במשרה?

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
שער מהיר. שחקני מנצ'סטר סיטי/רויטרס

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, ארון וואן-ביסאקה, ויקטור לינדלוף, אריק באי (ג'יידון סאנצ'ו, 46), הארי מגווייר, לוק שואו (אלכס טלש, 73), פרד (דוני ואן דה בייק, 80), סקוט מקטומיניי, ברונו פרננדש, מייסון גרינווד (מרקוס רשפורד, 67), כריסטיאנו רונאלדו.

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ג'ון סטונס, רובן דיאס, ז'ואאו קאנסלו, אילקאי גונדואן, רודרי, ברנרדו סילבה, קווין דה בראונה, פיל פודן, גבריאל ז'סוס.

כריסטיאנו רונאלדו, מייסון גרינווד, מנצ'סטר יונייטד. Clive Brunskill, GettyImages
משחק מתסכל לאדומים. רונאלדו מאוכזב/GettyImages, Clive Brunskill

מהלך המשחק

דקה 7: גול! אחרי לחץ של האלופה, הגיע גם השער. קאנסלו הרים כדור חד משמאל ובאי גלש בניסיון להרחיק ושלח את הכדור לשערו הוא, מעל ידיו המושטות של דה חאה. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 14: דה בראונה הכניס כדור טוב לרחבה לעבר פודן החופשי, אבל האנגלי איחר במעט ופספס.

דקה 26: פרננדש העביר את הכדור לשואו באגף שמאל. המגן הגביה לרחבה ומצא את רונאלדו, שבעט בשמאל מהאוויר ונהדף אצל אדרסון. הריבאונד הגיע לגרינווד, שלא הצליח להשתלט על הכדור שהלך החוצה.

דויד דה חאה, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
היחיד שתפקד ביונייטד. דה חאה/רויטרס

דקה 29: כדור רוחב של פודן מצא ברחבה את דה בראונה, שבעט ופגע בשואו. ז'סוס הגיע לריבאונד ובעט למסגרת, אך דה חאה סיפק הצלה נהדרת והדף לקרן.

דקה 33: כמעט שער עצמי נוסף מבחינת האדומים. כדור רוחב של פודן הגיע ללינדלוף שדחק לעבר המסגרת, אך למזלו דה חאה הגיב היטב ועצר.

דקה 34: דה בראונה עצר את הכדור בתוך הרחבה ושיגר בעיטה לפינה הרחוקה. דה חאה זינק והדף לקרן נוספת של התכולים.

ברנרדו סילבה, מנצ'סטר סיטי מול לוק שואו, מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan, GettyImages
שער רגע לפני המחצית. ברנרדו סילבה כובש/GettyImages, Michael Regan

דקה 45: גול! קאנסלו הגביה לעומק הרחבה, ברנרדו סילבה החמקמק הגיע לכדור רגע לפני שהוא יוצא לחוץ ודחק אותו בין דה חאה לפינה הקרובה. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 76: טלש ניסה להרחיק הגבהה לרחבה, אך הכדור הגיע לדה בראונה. שבעט מהאוויר וראה את הכדור הולך מחוץ למסגרת.

דקה 81: פודן נותר פנוי בתוך הרחבה ובעט לפינה הרחוקה, אך הכדור פגע בקורה ויצא החוצה.

המחזור ה-11 בליגה האנגלית החל ביום שישי עם ניצחונה של סאות'המפטון 0:1 על אסטון וילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully