וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה: "אמרתי לצוות שאני לא יודע איך ניצחנו"

מאמן הפועל ירושלים החמיא לכובש הצמד אגאדה: "אמרתי לו שאם יהיה רגוע, הקארמה תהיה איתו". בני לם: "קיבלנו שני גולים טפשיים"

בחמשת המחזורים הראשונים של העונה לא הצליחה הפועל ירושלים למצוא את הרשת, אבל מאז היא כובשת בארבעה משחקים ברציפות והיום (שבת) הבקיעה לראשונה שני שערים במשחק אחד וחגגה ניצחון שני ברציפות - 1:2 על מכבי נתניה. וויליאם אגאדה הפך עם צמד והציב את קבוצתו לפחות זמנית מעל הקו האדום.

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים עם בני לם מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
זיו אריה עם בני לם/ברני ארדוב

המאמן המנצח זיו אריה: "היינו מוכנים טקטית בצורה מצוינת, קרה משהו והשחקנים לא הרגישו נוח איתו ועשינו שינוי. במחצית הראשונה פירקו אותנו, שברו את הלחץ, היינו קצת חסרי אונים, זו קבוצה נהדרת. עשינו התאמות בחצי השני שעבדו, אמרתי לצוות שאני לא יודע איך ניצחנו".

על ההחלטה להמשיך עם וויליאם אגאדה בהרכב: "לא מוכיח שום דבר לאף אחד והוכחתי את זה היום. עידן שמש? חלוץ אדיר וכואב לי על כל דקה שלא נמצא על המגרש. בוחרים את מי שנראה לנו, אנחנו יודעים מה ווילי יכול לתת לנו, גישה פנטסטית אבל יכול להלחיץ את עצמו על הגולים. אמרתי לו לפני המשחק שאם הוא יהיה רגוע הקארמה תהיה איתו".

על ההמשך: "אני יודע איזו קבוצה בנינו, הולכים לעונה מאוד קשה, תקציב נמוך ושחקנים צעירים. זה תהליך, צריך סבלנות, זו בנייה של כל המועדון, לא רק הבוגרים. ידענו שיהיה קשה, בשני משחקים (מול בית"ר ומכבי תל אביב) נראינו רע, יודע איזה שחקנים יש לי. אם תהיה לשחקנים סבלנות ואמונה בסוף התוצאות יגיעו".

וויליאם אגאדה עצמו אמר: "לפעמים יש חוסר מזל, אבל המאמן מנסה לשפר אותנו כבודדים. המטרה היא תמיד להמשיך לנצח עבור הקבוצה, מקווה שאמשיך להבקיע".

דני עמוס שוער מכבי נתניה מוציא כדור מהרשת. ברני ארדוב
"המשחק התהפך לנו". דני עמוס/ברני ארדוב

בני לם, מאמנה של מכבי נתניה: "אני עוד הייתי בחדר ההלבשה ואז ראיתי ש-1:1. הכול מהיר מדי, בליגת העל לא מתאים לקבל גול כזה, זה מערער את הביטחון. אני מאוד מאוכזב מהמחצית השנייה. קיבלנו שני גולים טפשיים, זה מפתיע מאוד. יש דברים שצריך לעבוד עליהם ולשפר אותם. יש פגרה שבה צריך לשפר הרבה מאוד דברים. גם במחצית הראשונה כשהובלנו לא הייתי מרוצה. פעם ראשונה שאני אומר שחסרים שחקנים. קארצב, קונסטנטין ואברהם. מבחינתי הוא היה חסר לי כדי לנהל את המשחק, זה מה שיש כרגע, צריך לשפר ולעבוד".

השוער דני עמוס: "לא יודע להגיד מה לא עבד. היו הרבה חלקים בהם שלטנו. כנראה שהייתה ירידה במוכנות, ברגעים מסוימים, קיבלנו גול והמשחק התהפך לנו במקום שנסיים אותו עוד במחצית הראשונה. זה עניין של ניסיון ונלמד מהלקח הזה. כשמשחקים התקפי זה לפעמים יוצר בורות מאחורה. לפעמים סופגים שערים מטופשים של חוסר ניסיון ועירנות. משחקים כדורגל טוב, עוד טיפה נצליח להתחבר ונקווה למצוא את נקודת הקסם".

משחקי יום ראשון בליגת העל:

19:00: הפועל חדרה - הפועל נוף הגליל
20:15: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)
20:45: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully