וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר אוהדי בית"ר גידפו את מארה, שחקנים גוננו עליו

6.11.2021 / 22:40

שחקנה המוסלמי של בית"ר ספג קללות אחרי הניצחון, אדווין ג'סי לחבריו: "בא לי לבכות, זה השחקן עם הלב הכי גדול פה". קומאן נשם לרווחה: "תמיד יש לחץ כאן, מקווה שהניצחון הזה ייתן לנו ביטחון"

תקציר: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

אחרי שספגה הפסד כואב נגד הפועל נוף הגליל, בית"ר ירושלים השיגה ניצחון חשוב מאוד שסייע לה לברוח מהקו האדום. ה-0:3 בחוץ על מכבי פתח תקוה היה הניצחון השני בשלושה משחקים של הירושלמים, והמאמן ארווין קומאן הודה כמה הנקודות הללו קריטיות עבור חניכיו.

כששחקני בית"ר ירושלים ניגשו אחרי המשחק להודות לקהל, מספר אוהדים החלו לקלל את קמסו מארה ואוהד או שניים אף התקרבו לעברו. שחקני בית"ר ירושלים גוננו על הקשר וחיזקו אותו, אולם השחקנים הזרים שוחחו ביניהם על כך בחדר ההלבשה ואדווין ג'סי אף אמר לחבריו: "בא לי לבכות, זה השחקן עם הלב הכי גדול פה. הוא הגיע פצוע ובלי כושר והוא נותן את הכל, בושה וחרפה מה שעשו לו". גם בואצ'י חיבק ואמר לו שהשחקנים מאחוריו. בבית"ר ירושלים בוחנים כעת את הסרטונים מהאירוע ובמועדון הבהירו כי אותם אוהדים לא יוכלו להיכנס יותר למשחקי הקבוצה.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים, ירדן שועה, אורן ביטון, אוראל דגני, קמסו מארה. אודי ציטיאט
שוב ספג קללות. מארה (במרכז)/אודי ציטיאט

"היינו מאוד אפקטיבים עם שועה ופלייטר, הם עשו עבודה טובה אבל גם האחרים", אמר קומאן, "עשינו משחק טוב נגד קבוצה שיכולה לכבוש בקלות, הם חזקים מקדימה אבל שיחקנו כמו קבוצה. אחרי שני האחרון הלחץ תמיד נמצא, גם אחרי ניצחונות. בבית"ר תמיד יש לחץ, שמח בשביל השחקנים והצוות כי עובדים קשה כדי להשתפר ולהחזיר למסלול, נקווה שזו התחלה. לנו זה ניצחון חשוב."

למרות התצוגה, ההולנדי הודה שיש עוד עבודה: "אני רואה דברים במשחק וחושב איך זה אפשרי, אחרי ה-0:3 ראיתי דברים שאפשר לשפר"

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. אודי ציטיאט
מתחיל להתרכז בכדורגל? שועה/אודי ציטיאט

כוכב הניצחון היה ירדן שועה, שהבקיע צמד מוקדם, וקומאן שלח לו מסר לאור ההיסטוריה שלו שרצופה בבעיות משמעת: "שחקן צריך להתרכז בכדורגל, באימונים, לנסות לעשות את העבודה, לעבוד קשה זה הדבר הכי חשוב. יש לנו איכות, אבל צריך לעבוד ולרוץ והשאר יבוא".

לגבי המצב בטבלה סיכם קומאן: "העונה ארוכה, אם מנצחים פעם או פעמיים ברצף אתה בפלייאוף העליון. כולם יכולים לנצח ולהפסיד מול כל קבוצה, מקווה שזה יתן לנו ביטחון ואנחנו ננסה לשחק כדורגל יותר טוב".

אופיר קריאף, שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
מתרגל לעמדת הבלם. קריאף/מאור אלקסלסי

אופיר קריאף הוסיף: "הכדורגל הוא הפכפך, כשמפסידים אתה מפורק והניצחונות אלה רגעים של אושר. בנוף הגליל היה כואב, יש פה קבוצה טובה, חדר הלבשה בריא, שחקנים טובים. נקווה שאחרי הפגרה נבוא יותר טובים ויותר מוכנים. בבית"ר תמיד יש לחץ, מי שבא צריך לדעת מול מה הוא מתמודד, בשמחות זה המועדון הכי טוב שיש, כשקשה אז יש קצת לחץ".

על תפקודו החדש כבלם אמר: "זה התפקיד שלי כבר שנה וחציף מתרגל אליו ונהנה ממנו מאוד, צריך המשכיות כי כדורגל זה משהו נזיל, צריך לשמור על ריכוז 90 דקות. נמשיך ככה, בית"ר צריכה לעלות למעלה, זה טוב לכדורגל".

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
יעברו את התקופה הקשה? לוזון/אודי ציטיאט

מנגד, אוהדי מכבי פתח תקוה השמיעו קריאות בוז לעבר המאמן גיא לוזון, שהיה גאה בשחקניו למרות התוצאה המאכזבת: "אין ספק שזה הפסד כואב, ספגנו מוקדם פעמיים ואז אנחנו רודפים כל המשחק, בועטים, מרימים ומנסים. כל השחקנים עשו את המקסימום עד הסוף, אף אחד לא ויתר על המשחק, ואז בהתקפת מעבר ספגנו את השלישי ונגמר המשחק. זה הפסד מתסכל אבל החיים הם לא ירח דבש, בשנים האחרונות עלינו ליגה, הגענו לגמר גביע ועשינו פלייאוף עליון, אז זו תקופה פחות טובה. מאמין בשחקנים ובצוות, זו קבוצה טובה, לא צברנו מספיק נקודות וזו עובדה. נשתפר, נעבוד ונחזור להיות טובים".

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
האוהדים דרשו לפטרו. לוזון/אודי ציטיאט

לוזון המשיך: "הליגה צפופה, כרגע ספגנו הפסד כואב וצורב ונסיק מסקנות. נשתפר ונלמד, להיכנס לפאניקה זה הכי פשוט בעולם החיים של מאמן וקבוצה זה לא ירח דבש, צריך לדעת לעבור את התקופות האלה".

"אמרתי לשחקנים להרים את הראש, לחצתי ידיים. כששחקן ביכולת פחות טובה אין טענות.ה-100 אחוז שלהם זה הרבה יותר ממה שהציגו היום. מבחינת רצון ואי ויתור הם עשו הכל, קורה לקבוצות טובות ממכבי פתח תקוה".

ניקו אולסק סיכם: "מאוכזבים מכל הפסד. לא היינו היום בשיאנו. גול מוקדם זה קשה אבל זה קורה, זה הכדורגל. החילופים המוקדמים לא משפיעים על הביטחון, זו דרך האימון שלו, מאמינים בזה, עוקבים אחריי החוקים שלו. הרבה פעמים זה עובד, היום זה לא עבד. עשינו כמה טעויות הגנתיות, כשסופגים בדקה הראשונה קשה לחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully