וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בפריז סן ז'רמן מפציעת מסי, שעלול להיעדר ממספר משחקים

הכוכב סובל מכאבים בברכו וצפוי לעבור טיפולים במדריד, ייעדר ממשחק ליגת האלופות נגד לייפציג וכנראה גם מהמפגש מול בורדו. מאמן נבחרת ארגנטינה דחה את פרסום הסגל

ליאונל מסי מתאמן עם פריז סן ז'רמן לקראת מנצ'סטר סיטי/מתוך טוויטר

ליאונל מסי לא יטול חלק במשחקה של פריז סן ז'רמן הערב (רביעי) נגד לייפציג במסגרת המחזור הרביעי בליגת האלופות, אבל לא מן הנמנע שהוא ישוב רק לאחר פגרת הנבחרות הקרובה. לפי הדיווחים האחרונים בנושא, הפציעה ממנה סובל הפרעוש מטרידה את ראשי פריז סן ז'רמן וגם את השחקן עצמו, שצפוי להגיע השבוע לטיפולים במדריד.

מסתבר שמדובר בפגיעה שמסי סוחב איתו זה חודשיים, מאז המפגש בין נבחרות ארגנטינה לוונצואלה ב-2 בספטמבר בו הפרעוש נפגע בברכו השמאלית מתיקול שביצע אדריאן מרטינס. מסי בשבועות האחרונים החל לחוש חוסר נוחות וכאבים באיזור, עד שאלו הכריעו אותו בימים האחרונים.

דווח בספרד שבכוונת מסי להגיע השבוע לקליניקה במדריד, בה כבר טופל ב-2015 עוד כשהיה כוכב ברצלונה, ורק לאחר מכן יתבהר מצבו ותתקבל גם ההחלטה אם לזמנו למשחקיה הקרובים של נבחרת ארגנטינה במוקדמות המונדיאל נגד אורוגוואי וברזיל - המאמן ליאונל סקאלוני כבר דחה את פרסום הסגל בהמתנה לבשורות מכיוונו של הפרעוש.

ליאונל מסי, שחקן פריז סן ז'רמן. Xavier Laine, GettyImages
ייעדר גם ממשחקי נבחרת ארגנטינה? ליאונל מסי/GettyImages, Xavier Laine

כזכור, מסי לא לקח חלק באימון המסכם של הפריזאים לקראת המשחק האחרון נגד ליל ביום שישי, אולם בכל זאת פתח בהרכב ונאלץ לנטוש את כר הדשא אחרי 45 דקות כשהקבוצה בפיגור 1:0 מול האלופה. זה הסתיים בכך שהמהפך של פקיז סן ז'רמן הושלם דווקא בלעדיו.

בשבת הקרובה פריז סן ז'רמן תתארח אצל בורדו וכמובן שהארגנטינאי לא אמור להיכלל בסגל. כך או אחרת הוא עשוי לקבל מנוחה גם במשחק החזרה מהפגרה נגד נאנט ב-20 בנובמבר, במטרה שיהיה כשיר במאת האחוזים למשחק ליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי שייערך כעבור ארבעה ימים. נזכיר כי מסי עדיין לא הבקיע בליגה הצרפתית, אך בליגת האלופות כבש שלושה שערים, כולל נגד פפ גווארדיולה וסיטי במפגש הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully