וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאטי הקדיש את השער לאגוארו, סרג'י: "לא יודע אם אאמן נגד סלטה"

בהופעתו ה-50, הכוכב הצעיר כבש את השער היחיד ב-0:1 של ברצלונה על דינמו קייב ולא שכח את חברו שסובל מבעיות לב. המאמן הזמני הודה שהוא לא יודע כמה זמן יישאר בתפקיד ושיבח את דמבלה

ברצלונה לא הרשתה לעצמה לחגוג יותר מדי פעמים העונה, אבל הערב (שלישי) היא בהחלט יכולה. היכולת שוב לא הייתה מרשימה ועבודה רבה עוד יש למאמן הזמני סרג'י וגם למחליפו, בין אם יהיה זה צ'אבי הרננדס או כל אחד אחר, אבל היא בסופו של דבר השיגה את מבוקשה כשניצחה 0:1 באוקראינה את דינמו קייב משער של אנסו פאטי וטיפסה למקום השני בבית לקראת שני מחזורי ההכרעה בליגת האלופות.

פאטי התאושש מפציעה, שב להרכב והעניק לקבוצתו את הניצחון היקר, אבל למחמאות גדולות זכה גם השוער מארק אנדרה טר סטגן שמנע משחקני דינמו קייב מספר הזדמנויות קורצות ולמעשה השאיר את קבוצתו בעניינים. במשחק הבא בעוד שלושה שבועות תארח ברצלונה את בנפיקה כשביניהן מפרידות שתי נקודות, כך שניצחון קטאלוני בקאמפ נואו יבטיח לברצלונה, למרות הכל, את הכרטיס לשלב 16 האחרונות.

ברצלונה עברה שבוע לא פשוט שהחל עם 1:1 מאכזב נגד אלאבס ואחר כך הבשורות הלא פשוטות על כך שסרחיו אגוארו ייעדר בחודשים הבאים לאחר שאובחן כסובל מבעיות בקצב הלב, אבל טר סטגן הבהיר: "הבריאות נמצאת מעל הכל וקודם כל כולנו רוצים שסרחיו יבריא ויחזור אלינו. בכל הנוגע לתוצאות שלנו, כרגע אנחנו תלויים בעצמנו וזה בדיוק מה שרצינו. הגורל שלנו בידינו ואנחנו צריכים למנף את זה כדי להמשיך להשתפר ממשחק למשחק".

אנסו פאטי, שחקן ברצלונה. Sergei SUPINSKY, GettyImages
שער ניצחון בהופעתו ה-50 בברצלונה. אנסו פאטי/GettyImages, Sergei SUPINSKY

סרג'י המאמן הזמני סרג'י צפוי לעמוד על הקווים גם בשבת במשחק החוץ בליגה נגד סלטה ויגו, משחק שסביר שבסיומו הוא יפנה את מקומו למאמן המיועד צ'אבי, אבל אחרי ניצחון הבכורה הוא אמר: "השחקנים הבינו את המצב בו אנחנו נמצאים ועבדו קשה, הכל מתחיל ונגמר בעבודה. אני מאמן את הקבוצה הזו כאילו אני המאמן, כי אחרת השחקנים לא יבטחו בי ויאמינו בי והמטרה שלי היא גם להוכיח להם את זה.. זה מועדון שאני אוהב ואני אוהב גם את מה שאני עושה, כך שלא משנה היכן אהיה מחר, בינתיים אני עושה את הכל כדי שהשחקנים ימשיכו באותה הדרך ולא יטילו בי שום ספק. אם אאמן את נגד סלטה ויגו? כרגע אין לי תשובה, הדבר היחיד שאני יודע זה שממחר עליי להכין את הקבוצה למשחק".

בנוסף לניצחון היקר, ברצלונה גם קיבלה היום בחזרה את עוסמאן דמבלה שעלה מהספסל ל-25 דקות ראשונות העונה. סרג'י החמיא לצרפתי שכידוע בשלב זה המועדון לא מצליח להגיע עמו לסיכום על הארכת חוזהו כשאמר: "הוא שחקן מסוג אחר, מגוון אחד, אחד שרואה אחרת את המשחק, יש לו מהירות, דריבל ויכולת טובה באחד על אחד - אלו דברים שעוזרים לקבוצה".

לסיום אמר סרג'י על כובש שער הניצחון והכוכב הצעיר שלו, אנסו פאטי שרשם את הופעתו ה-50 במדי ברצלונה: "הוא לא יכול היה להבקיע שערים בלי הסיוע מהשחקנים סביבו, בין אם זה ממפיס דפאי או שחקן אחר, אבל זה טוב שהוא כובש שערים ועוזר לקבוצה". פאטי, אגב, הקדיש את שערו החשוב לאגוארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully